اخبار, تلفن همراه

گوشی وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 با پردازنده اسنپدرگون 865 رونمایی شدند

گوشی وان پلاس 8 پرو

سرانجام گوشی وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 امروز با مشخصات فنی قدرتمند، صفحه نمایش متفاوت و پیشرفته به همراه پردازنده حرفه ای رونمایی شدند.

سال گذشته ثابت شد که برای وان پلاس ، سازنده تلفن چینی juggernaut کاملاً واقعه انگیز بود ، که نه تنها سری 7 پرو و 7T پرو را منتشر کرد ، بلکه سرانجام قدم به طور رسمی در بازار ایالات متحده گذاشت. این وضعیت “تازه” معتبر باعث تحسین بسیاری شد ، اما انتظارات طرفداران وان پلاس را نیز برانگیخت ، که اکنون انتظار دارد با چیزهای خارق العاده و در عین حال که هنوز هم مقرون به صرفه است ، عجیب شود.

وان پلاس 7 و 7 پرو در سال گذشته کاملاً متفاوت از یکدیگر بودند ، وان پلاس 7 دارای یک طراحی برجسته بود در حالی که وان پلاس 7 پرو بزرگتر از یک دوربین سلفی پاپ آپ استفاده می کرد که به دستیابی به طراحی تقریباً بدون حاشیه کمک می کرد. این استراتژی توسط وان پلاس 7T و 7T پرو مجددا تکرار شد ، اما سری 8 وان پلاس یک جهت جدید جسورانه را معرفی می کند … زیرا وان پلاس 8 و 8 پرو از یک طراحی پانچ سوراخ افست یکسان استفاده می کنند. با وجود حاشیه های نازک ، پشت شیشه ای مات ، لبه های صفحه نمایش خمیده ، و بدنه نسبتاً سبک برای اندازه آنها ، هر دو وان پلاس 8 و 8 پرو به همان اندازه در اوایل سال 2020 روند مرسوم ، مد روز هستند و اگر نمایش پانچ سوراخ شما را نگران می کند ، به یاد داشته باشید. که این هنوز هم طراحی به کار رفته در امثال سامسونگ ، هواوی و ال جی است.

گوشی وان پلاس 8 پرو

گوشی وان پلاس 8 پرو

از نظر نمایشگرها ، وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو تفاوت زیادی خواهند داشت. کوچکتر وان پلاس 8 از نمایشگر 6.55 اینچی Fluid AMOLED HDR10 + با رزولوشن FHD + با رزولوشن 1080×2400 پیکسل ، نسبت ابعاد 20: 9 و همان نرخ تجدید 90Hz استفاده می کند که در سال گذشته با وان پلاس 7 پرو آغاز شد. گزینه جدید Always On وجود دارد که به شما امکان می دهد اعلان های معلق و زمان انتظار خود را مشاهده کنید. تاکنون ، تلفنهای وان پلاس فقط یک ویژگی Ambient Mode داشتند که به طور خلاصه صفحه نمایش را در اطلاعیه های ورودی روشن می کردند.

وان پلاس 8 پرو دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی Fluid AMOLED است که با HDR10 + سازگار است اما از رزولوشن QHD + ضخیم تر 1440 در 3168 پیکسل با نسبت تصویر 19.8: 9 استفاده می کند. از همه مهمتر ، وان پلاس 8 پرو همچنین نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز را معرفی می کند و آن را با جدیدترین سری Galaxy S20 مطابقت می دهد. به عنوان یک یادآوری ، هرچه سرعت تجدید بالاتر باشد ، میزان ضربه به باتری نیز بیشتر خواهد بود ، همانطور که باتری باتری Subpar Galaxy Galaxy S20 هنگام استفاده در 120Hz به اثبات رسیده است ، اما این امید وجود دارد که وان پلاس 8 پرو از چنین باتری بزرگی رنج نبرد. با استفاده از حالت جدید نرخ تازه ساز ضربه بزنید. وان پلاس

 

سخت افزار وان پلاس 8 ، وان پلاس 8 پرو

 

اکنون وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو از چیپست Snadragon 865 بهره می برند که در حال حاضر کرم محصول است و همچنین آخرین دستگاه های دارای قدرت 5G و دارای آیندگان وان پلاس را ساخته است. از نظر حافظه ، هر دو دستگاه با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و همچنین 128 یا 256 گیگابایت حافظه بومی در عرشه قابل استفاده خواهند بود. وان پلاس 8 یک مشت کوچک نسبتاً جدی را با باتری 4،300 میلی آمپر در ساعت به همراه خواهد داشت ، اما صبر کنید تا در مورد واحد 4،510mAh که در داخل وان پلاس 8 پرو وجود دارد ، بشنوید ، که باید پانچ کافی برای بسته شدن سخت افزار گرسنه خود را برای مدتی بشنوید. در مورد موضوع شارژ ، هر دو تلفن از Warp Charge 30T فوق العاده سریع پشتیبانی می کنند که 30W توان شارژ را مستقیماً به آخرین وان پلاس ارائه می دهد. برای اولین بار در دستگاه وان پلاس ، ما شارژ بی سیم داریم – وان پلاس 8 پرو همراه با شارژ بی سیم فوق سریع و همچنین می تواند دستگاه های دیگری را که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند ، معکوس کند ، که این یک ترفند مهمانی دلپذیر است.

 

نرم افزار وان پلاس 8 ، وان پلاس 8 پرو

 

با کمال تعجب ، وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو با اندروید 10 درست از جعبه گوشی قرار می گیرند ، اما با پوست OxygenOS سفارشی در بالای صفحه. وان پلاس با استفاده از کت جدید با حالت Dark Mode ، تصاویر پس زمینه پویا که مطابق با هوا تغییر می کند و موارد دیگر تغییر می کند ، جدید تازه شده است. وان پلاس همچنین برای ارائه پشتیبانی کامل Stadia با Google همکاری کرده است ، همچنین با آمازون همراه است زیرا سری وان پلاس 8 آماده الکسا است.

 

دوربین وان پلاس 8 ، وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 پرو به همراه یک دوربین چهارگانه ارائه می شود که شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی ، زاویه دید فوق العاده وسیع 48 مگاپیکسلی ، زوم تله فوتو ترکیبی 8 مگاپیکسلی و در آخر ، یک دوربین فیلتر رنگی 5 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی ، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی داریم. این دستگاه از ضبط ویدیوی 4K UHD در 30 و 60 فریم در ثانیه و همچنین حالت های مختلف slo-mo پشتیبانی می کند.

 

در همین حال ، وان پلاس 8 دارای یک دوربین سه گانه است که از یک دوربین 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و در آخر ، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده می کند که به شما امکان می دهد از نزدیک حشرات و گیاهان را بگیرید.

قیمت و تاریخ انتشار وان پلاس 8 ، وان پلاس 8 پرو

مطمئنان وان پلاس 8 پرو گران قیمت ترین نسخه سری وان پلاس 8 به خاطر استفاده از سخت افزار گران قیمت است، این گوشی حتی بیش از 100 دلار از سری نسخه پایه و 250 دلار از وان پلاس 7T گران قیمت تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *