اخبار, تلفن همراه

گوشی وان پلاس 8 پرو ضد آب و ضد گرد و غبار خواهد بود

گوشی وان پلاس 8 پرو

گوشی وان پلاس 8 پرو به استاندارد IP68 مجهز است، بر این اساس این گوشی اولین محصول ضد آب و ضد گرد و غبار وان پلاس خواهد بود.

از نظر تاریخی ، تلفن های هوشمند OnePlus تاکنون فاقد رتبه رسمی مناسب برای حفاظت از آب و گرد و غبار هستند. اما اکنون به نظر می رسد که با توجه به اینکه سری وان پلاس 8 از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در IP86 برخوردار خواهد بود، ظاهراً استاندارد محافظت IP68 را یدک می کشد.
پیش از این ، OnePlus گفته بود كه تلفن هوشمند خود را با مجوز رسمی IP ارائه نمی دهد زیرا این امر می تواند به هزینه كل آن افزوده شود اما ادعا می كرد كه دستگاه های آن تا حدی مقاوم در برابر آب هستند.

گوشی وان پلاس 8 پرو

بنابراین ، اگر سری پرچمداران آینده این شرکت با یک رتبه رسمی وارد بازار شوند ، خبرهای خوبی خواهد بود. متأسفانه ، این خبر هنوز توسط منابع رسمی تأیید نشده است و فعلاً باید با یک دانه نمک گرفته شود.
یک نشت مشهور در توییتر رفت تا تصویری از یک گوشی OnePlus فرضی را با کلمه “Water” به اشتراک بگذارد.


محصولات مرتبط:


این بدان معنی است که این سریال فقط ممکن است دارای مجوز IP باشد. در حال حاضر ، همچنین این مساله ناشناخته است که وان پلاس 8 پرو تنها مدلی باشد که آن را دریافت کند ، تأثیر سود را به حداقل برساند ، یا اینکه این یک ویژگی مشترک برای کل سری وان پلاس 8 است.
نکته قابل توجه این ویژگی همچنان اعتماد به نفس بیشتری را در مورد کاربران OnePlus نسبت به یک فیلم ساده که برای OnePlus 7 Pro به اشتراک گذاشته بود ، فراهم می کند ، جایی که این تلفن هوشمند در یک سطل آب غرق شده بود.

گوشی وان پلاس 8 پرو

اگرچه این شرکت به طور واضح این رتبه بندی را غیر ضروری می داند ، اما ارزش آن را دارد که لیستی از ویژگی های دستگاه ها را داشته باشد و حتی بهتر از دیگر پرچمداران که در بازار با آن رقابت می کند ، مقایسه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *