اخبار, تلفن همراه

گوشی وان پلاس 8 در نسخه با اینترنت 5g عرضه خواهد شد

گوشی وان پلاس 8

امسال می تواند سالی باشد که 5G به تلفن های OnePlus وارد شود. یک گزارش جدید حاکی از آن است که گوشی وان پلاس 8 در Verizon در ایالات متحده آمریکا راه اندازی می شود و قابلیت اتصال 5G در آن وجود دارد.

اندروید با استفاده از منبعی که با نقشه راه OnePlus آشنا است ، این حرکت قیمتی را در اختیار دارد. قابلیت های 5G این امکان را به تلفن می دهد تا از شبکه mmWave فوق العاده سریع Verizon پشتیبانی کند.

این گوشی نه تنها اولین گوشی بسته بندی وان پلاس 5G خواهد بود ، بلکه اولین بار است که یک تلفن OnePlus در Verizon ظاهر می شود و مشخصات OnePlus را در ایالات متحده افزایش می دهد. به نظر می رسد که این یک استاندارد OnePlus 8 باشد نه نسخه Pro.

منطقی است که OnePlus بتواند پشتیبانی 5G را در سال 2020 اضافه کند ، زیرا بسیاری از سازندگان تلفن در سال 2019 این فناوری را پذیرفتند ، و اپل تصمیم گرفت این سوئیچ را در اواخر سال جاری ایجاد کند.

گوشی وان پلاس 8

ما در انتظار یک سال شلوغ از OnePlus هستیم.این شرکت روز دوشنبه رویدادی را برگزار می کند ، فناوری نمایش جدیدی را نشان می دهد که می تواند صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز داشته باشد.


محصولات مرتبط:


ممکن است این صفحه نمایش در تلفن های OnePlus 8 که در حدود ماه آوریل ظاهر می شود ،با یک سری تغییرات بسیار بزرگ ظاهر شود. این گوشی ها به صفحه های جادار و مشخصات سطح بالا توجه ویژه ای دارند.

گوشی وان پلاس 8

در کنار استاندارد OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro ، به نظر می رسد که نسخه ارزان تر OnePlus 8 Lite نیز وجود دارد ، اما در حال حاضر کاملاً مشخص نیست که تفاوت این محصولات چه خواهد بود.

وان پلاس در CES 2020 نیز حضور داشت ، جایی که ماژول دوربین محو شونده را در گوشی وان پلاس کانسپت وان نشان داد که ممکن است در آینده به یک گوشی OnePlus تبدیل شود.

مشخصات فنی

در مورد سایر مشخصات گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو این موضوع را می دانیم که به پردازنده اسنپدراگون 865g مجهز شده و 8 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار دارد. یک صفحه نمایش 6.7 اینچ 120 هرتز نیز برای این محصول جدید وان پلاس در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *