اخبار, تلفن همراه

گوشی وان پلاس 8 تا قبل از آغاز سال 99 رونمایی خواهد شد

گوشی وان پلاس 8

وان پلاس معمولاً هر سال دو رویداد راه اندازی تلفن دارد. برنامه اول برای نیمه اول سال برنامه ریزی شده است در حالی که رونمایی دوم ، برای سری T ، در نیمه دوم سال است. این رونمایی در نیمه اول سال در واقع با افزایش سری وان پلاس 7 در ماه مه در مقایسه با وان پلاس 3 و وان پلاس 5 که در ماه ژوئن اعلام شد ، تغییر کرده است. انتظار می رود گوشی وان پلاس 8 امسال حتی زودتر وارد بازار شود.
اخبار مربوط به راه اندازی سری وان پلاس 8 در اوایل سال جاری ، برای اولین بار در سال گذشته ظاهر شد که استیو همسترافر (OnLeaks) مشهور ، ارائه دهنده های وان پلاس 8 را فاش کرد. حال ، اطلاعات جدیدی که محدوده زمانی عرضه این محصول را نشان می دهد ظاهر شده است.

گوشی وان پلاس 8

طبق گفته ایشان آگاروال ،OnePlus 8 و OnePlus 8 پرو و احتمالاً Oneplus 8 Lite نیز در اواخر مارس یا آوریل آوریل راه اندازی می شوند. اگر این واقعیت داشته باشد ، وان پلاس بیش از یک ماه زودتر از مدل های سال گذشته پرچمداران خود را راه اندازی می کند.

گوشی وان پلاس 8
برای این موضوع چند مزیت وجود دارد. اول این که ، طرفداران وان پلاس دیگر نیازی به صبر کردن برای دریافت تلفن جدید ندارند که تولیدکنندگان دیگری مانند هواوی ، سامسونگ و شیائومی از سه ماهه نخست سال گذشته گوشی های پرچمدار خود را راه اندازی کنند.


محصولات مرتبط:


مزیت دیگر (ممکن) این است که بر خلاف وان پلاس 7T سال گذشته که فقط چهار ماه پس از وان پلاس 7 اعلام شد ، فاصله بین سری T می تواند طولانی تر باشد.

جدای از تلفن های راه اندازی شده در اوایل سال جاری ، همچنین نشان داد که سری وان پلاس 8 به رنگ سبز به بازار عرضه خواهد شد. این یک نوع رنگ کاملاً جدید است که هرگز در تلفن وان پلاس دیده نشده است. وان پلاس چند سالی است که به طور پیوسته با رنگ ها بازی می کند. وان پلاس 5T و وان پلاس 6 هر دو با رنگ قرمز راه اندازی شدند در حالی که وان پلاس 6T در Thunder Purple اعلام شد. سال گذشته سریال وان پلاس 7 با رنگ آبی راه اندازی شد و بعداً عکسی از نوع طلای لغو شده وان پلاس 7T را دیدیم.

گوشی وان پلاس 8

در حالی که مطمئناً یک نوع رنگ جدید طرفداران را به وجد می آورد ، پشتیبانی از شارژ بی سیم در واقع چیزی است که من مشتاقانه منتظر دیدن آن هستم. این ویژگی ای  مدتهاست در مورد یک تلفن وان پلاس انتظار می رود و اکنون قرار است در وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro اولین بار رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *