اخبار, تلفن همراه

گوشی وان پلاس 8 با پردازنده اسنپدراگون 865 عرضه می شود

گوشی وان پلاس 8

گوشی وان پلاس 8 در هر دو سری پایه و پرو به پردازنده اسنپدراگون 865 و حافظه UFS 3.0 مجهز خواهد شد. در ادامه سایر مشخصات مرتبط با این گوشی را بررسی می کنیم.

وان پلاس متعهد به ارائه تجربه کاربر “سریع و روان” است. مدیرعامل و بنیانگذار پیت لاو در پست انجمن گفت: برای رسیدن به این هدف ، به ترکیب صحیح سخت افزار و نرم افزار نیاز دارد ، در مورد پیشرفت هایی که تیم تحقیق و توسعه این شرکت برای تلفنهای وان پلاس 8 ساخته است صحبت می کند.

آنها از چیپست اسنپدراگون 865 بهره می برند و هیچ جای تعجب در اینجا نیست. تراشه جدید نوید 25٪ افزایش در CPU و عملکرد GPU را در حالی که مصرف انرژی را تا یک چهارم کاهش می دهد. همچنین دارای رمزگذار ویدئویی و DSP با کارآیی بیشتری است.

چیپست جدید به RAM سریعتر – LPDDR5 وصل خواهد شد. این دستگاه می تواند به سرعت های حداکثر 6.400 مگابیت در ثانیه برسد ، از حداکثر سرعت حداکثر رم LPDDR4X در داخل وان پلاس 7T پرو 4.266Mbps. و از 45 درصد انرژی کمتری نسبت به استانداردهای قبلی استفاده می کند (احتمالاً لاو در اینجا درباره حتی قدیمی تر LPDDR4 صحبت می کند).

گوشی وان پلاس 8

وان پلاس 8 پرو و خواهر و برادر وانیلی آن دقیقاً مانند سری 7 و 7T قبل از آنها از حافظه UFS 3.0 استفاده خواهند کرد. وان پلاس نوید سرعت خواندن و نوشتن در حدود 1،700 مگابایت در ثانیه و همچنین دو ویژگی جدید را دارد که عملکرد را بهبود می بخشد. توربو نوشتن از قسمت بالایی حافظه به عنوان بافر سریع خواندن / نوشتن استفاده می کند. تقویت کننده عملکرد میزبان عملکرد خواندن تصادفی “بعد از استفاده طولانی” را بهبود می بخشد.

گوشی وان پلاس 8

گوشی وان پلاس 8

مدیرعامل می گوید سخت افزار خوب به تنهایی آن را کاهش نمی دهد ، بنابراین این شرکت روی بهینه سازی نرم افزار متمرکز شده است و “فقط اضافه کردن ویژگی هایی که برای شما مهم است” را در نظر دارد.

پیش از این ، وان پلاس رسما تأیید کرده بود که پرچمداران این شرکت از قابلیت اتصال سریع 5G برخوردار هستند و یک صفحه نمایش 120 هرتز را گریه می کنند (شایعه است که این ویژگی محدود به وان پلاس 8 پرو خواهد بود). از سری وان پلاس 8 در تاریخ 14 آوریل رسماً رونمایی می شود.

برای خرید لوازم جانبی گوشی وان پلاس روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *