اخبار, تلفن همراه

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ در CES 2019 دیده شد

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ

سامسونگ نمایشگاه  CES 2019 را به عنوان سکوی پردتاب گوشی هوشمند منعطف خود انتخاب کرد. گوشی هوشمند منعطف سامسونگ دیروز در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس به نمایش گذاشته شد.

آخرین تاریخ اعلام شده برای رونمایی از گوشی هوشمند منعطف سامسونگ، ژانویه سال 2019 بود و حال این اتفاق رخ داد. هر چند که رونمایی از گوشی در پشت درب های بسته انجام گرفت، اما سامسونگ توانست این گوشی جدید را به نمایش بگذارد. حال سامسونگ اولین گوشی هوشمند منعطف خود را به برخی از مشتریان خاصش نمایش داده است.

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ

در پشت پرده رونمایی از این گوشی استثنایی، به طور حتم سران اپراتور های بزرگ دنیا و مدیران شرکت های بزرگ حضور داشتند، چرا که باید درباره فروش یا عدم فروش نخستین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ بعد از رونمایی رسمی آن، از هم‌اکنون تصمیم‌گیری کنند. در نمایشگاه CES پنج سال پیش نیز اتفاق مشابهی افتاد و غول کره‌ای، یک پنل AMOLED منعطف را به عده‌ای خاص پشت درهای بسته نشان داد. بعد از این اتفاق، هیچ محصولی مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر یاد شده معرفی نشد

چند هفته پیش در مورد رونمایی از اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا به نام اینفینیتی فلکس صحبت کردیم . اما خب به نظر می رسد که آن گوشی تنها در حد یک اختراع نصفه و نیمه بوده و چیزی برای آماده سازی ذهن و رونمایی از گوشی هوشمند منعطف سامسونگ خواهد بود. به عبارت دیگر این گوشی تنها به منظور نمایش پنل انعطاف پذیر سامسونگ و نحوه کار آن توسعه یافته بود تا کاربران پیش از رونمایی نخستین گوشی هوشمند منعطف شرکت، به یک دید کلی درباره نحوه کار و ظاهر آن دست پیدا کنند.

البته این خبر سال 2018 در نمایشگاه CES 2018 نیز به گونه ای دیگر در مورد سامسونگ مطرح شد. خبر گزاری کره در سال گذشته اعلام کرد که سامسونگ در پشت درب های بسته سیستم گوشی هوشمند منعطف خود را به مدیران ارشد اپراتورها و شرکت های بزرگ معرفی کرده است این منبع از زبان یک مدیر اجرایی سطح بالای یکی از شرکت‌های دعوت شده به رویداد خصوصی سامسونگ اعلام کرد سامسونگ اکنون مشغول بهینه‌سازی‌های نهایی اولین گوشی هوشمند منعطف خود است.

بر اساس گفته‌های همین مدیر، در زمان تا کردن گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ، هیچ خط‌چینی روی بدنه ظاهر نخواهد شد، به همین دلیل یک کاربر ناآشنا، هرگز متوجه منعطف بودن بدنه نمی‌شود. مطمئنا شرکت سازنده، بهینه‌سازی‌ها و تغییرات زیادی روی نخستین نمونه اولیه مجهز به Infinity Flex اعمال کرده و مشکلات اساسی آن را برطرف خواهد کرد. انتظار داریم این محصول در نیمه نخست سال میلادی جاری رونمایی شود.

به نظر می رسد که سال 2019 را با سیل عظیمی از تکنولوژی های جدید آغاز خواهیم کرد. گوشی های با دوربین های چند گانه، سنسور های جدید، دوربین های مخفی شونده، صفحه نمایش های منعطف و هر چیزی که تصور آن را بکنید در سال 2019 شاهد آن خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *