اخبار, تلفن همراه

گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ یک میلیون نسخه تولید خواهد شد

گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ

طبق آخرین خبر رسیده از شرکت کره ای، گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ به تعداد 1 میلیون نسخه در فاز اول تولید شده و به دست کاربران می رسد. این ظرفیت تولید می تواند تا سقف 10 میلیون نسخه نیز افزایش یابد.

گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ

با این که در نمایشگاه SDC 2018 جزییات خاصی از این گوشی را ندیدیم و تنها طراحی کلی اینفینیتی فلکس را در ذهن داریم اما صفحه نمایش آن به طور کامل در معرض دید حضار قرار گرفت.مسئولان شرکت سامسونگ کوشی را به گونه ای قرار داده بودند که بدنه آن به هیچ عنوان مشخص نباشد و بیشتر ساختار صفحه نمایش و قابلیت تا شوندگی اینفینیتی فلکس مشخص شود. همچنین این کمپانی اعلام کرد که در چند ماه آینده، قادر خواهد بود تولید انبوه نمایشگر انعطاف‌پذیر Infinity Flex را آغاز کند؛ این بدان معناست که در سال جاری میلادی، نباید منتظر عرضه گوشی منعطف سامسونگ باشیم.

از سوی دیگر به گوش می رسد که گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ به تعداد 1 میلیون نسخه در فاز اول تولید خواهد شد. دی جی کو مسئول شرکت سامسونگ پیش از این هم در مورد نوع و تعداد عرضه گوشی های انعطاف پذیر سامسونگ اطلاعاتی در دسترس عموم قرار داده بود.

فاز نخست تولید به میزان یک میلیون دستگاه، فرصت ارزیابی نبض بازار را به سامسونگ خواهد داد و چنانچه سیگنال‌های مثبتی دریافت شود؛ امکان افزایش ظرفیت تولید نیز وجود خواهد داشت. البته در مقطع فعلی بسیار سخت بتوان واکنش مشتریان به چنین محصولی را پیش‌بینی کرد.

البته به نظر می رسد که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ، به خودی خود آنقدر خاص و یونیک هست که بتواند سریع تر از گوشی های هوشمند معمولی این شرکت به فروش رود، و باید با اطمینان گفت که نسخه 1 میلیون عددی این محصول به سرعت به اتمام موجودی برخورد خواهد کرد.. صد البته قیمت نیز فاکتور مهمی است و شاید در صورت بیش از حد گران بودن، اکثر مشتریان بلقوه از خیر این دستگاه بگذرند و تنها طرفداران دو آتشه برای خرید آن داوطلب شوند.

البته سامسونگ هنوز در مورد کیفیت فنی، مشخصات و سخت افزار داخلی این گوشی حرفی به میان نیاورده است و باید منتظر ماند و دید که طی هفته های آینده چه جزییاتی از این گوشی به صورت علنی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.تا به حال سامسونگ هیچ‌گونه اطلاعاتی را از وزن، ظرفیت باتری و سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند بروز نداده و تنها چیز قطعی، آمادگی کمپانی کره‌ای برای رونمایی از چنین محصولی است.

البته دی جی کو 2 ماه پیش نیز به دیدار مدیر شرکت گوگل، ساندرا پیچای رفته بود و در مورد همکاری برای عرضه دستگاهی انعطاف پذیر با او صحبت کرده بود. از طرفی خبرها از آن حکایت دارند که سامسونگ در حال همکاری با برخی توسعه‌دهندگان برای خلق اپلیکیشن‌های سفارشی است تا در روز معرفی دستگاه، همه چیز آماده باشد.

و یکی دیگر از جزییات پنهان قضیه، تاریخ قطعی عرضه و رونمایی این محصول در بازارهای جهانی است، هر چند که انتظار می رود این گوشی چه از نظر ساخت بدنه و چه از نظر قیمیت چیزی از گوشی های پرچمدار سال 2019 میلادی کم نداشته باشد.

اگر شما هم از طرفداران عرضه گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ هستید نظر خود را در ادامه مطلب بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *