اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی y9a ، بررسی مشخصات فنی و قیمت گوشی جدید هواوی

هواوی y9a

گوشی هواوی y9a یکی از جدیدتری محصولات هواوی بدون سرویس گوگل پلی است که در این مقاله قصد داریم تا مشخصات فنی ، قیمت ، دوربین ، جزییات و کیفیت طراحی این گوشی را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

هواوی y9a

طراحی گوشی

هواوی y9a

این شاید بهترین ویژگی گوشی هوشمند تاکنون باشد. Y9a به گونه ای طراحی شده است که از سری P و Mate با ظاهری ساده و در عین حال تمیز و ظریف ظاهر می شود. ویژگی بارزترین ویژگی ماژول دوربین دایره ای در پشت است که برای اولین بار از سری Mate 30 مشاهده کردیم.
واحد “نقره ای رنگ” که دریافت کردیم کاملاً خوب به نظر می رسید زیرا از آن گرادیان بنفش و آبی روشن حتی از فاصله دور برخوردار است. آنچه من به خصوص دوست داشتم قاب پشتی بود که با ظرافت در لبه های آن خم می شود و به آن جلوه ای عالی می بخشد. با این حال ، هنگامی که فهمید پلاستیکی بودن روکش است و شیشه نیست ، شما را ناامید می کنند.

تبدیل دکمه روشن / خاموش به اسکنر اثر انگشت نیز یکی از مواردی است که لمس بسیار خوبی را ایجاد می کند ، زیرا نیازی نیست که با یک خواننده در صفحه نمایش به عقب برسید یا فشار دهید.

صفحه نمایش گوشی

صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ و روشن است و عدم وجود هیچ شکافی زمینه دید را حتی بهتر می کند. این حتی با وضوح صفحه نمایش بیشتر تکمیل می شود زیرا شما به سختی می توانید پیکسل هایی را مشاهده کنید.

عمر باتری هواوی y9a

برای تلفنی که چنین وضوح بالایی دارد ، من از شارژ باتری برای تقریباً یک روز کار نور متعجب یا خوشحال شدم. این همه به لطف 4300 میلی آمپر ساعت است که از نظر وزن گوشی نیز به سختی می توانید متوجه آن شوید.

دوربین

تنظیمات دوربین عقب از چهار لنز تشکیل شده است. دوربین اصلی 64MP ، لنز ultrawide 8MP ، لنز ماکرو 2MP و سنسور عمق 2MP. راستش ، وقتی صحبت از این دستگاه می شود ، از قابلیت های عکاسی کمی ناامید شدم. این بیشتر به دلیل انتظارات زیادی است که ما از دوربین برای تولید تصاویر دینامیکی بالا چه در فضای باز و چه در فضای داخلی داشته ایم.
این بدان معنا نیست که دوربین ها افتضاح هستند بلکه برای دستگاهی که قیمت آن بسیار طبیعی است بسیار طبیعی هستند. جلوه های زیبایی که هنگام استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی نمایان می شوند ، ممکن است مورد رضایت برخی از افراد باشد اما برای من آزار دهنده بود.

 

خدمات GOOGLE در هواوی y9a وجود ندارد

هواوی y9a

ما اشتباه خواهیم کرد اگر EMUI 10 فعلی را که Huawei Y9a با Android 10 به عنوان پایه کار می کند ، نقد کنیم. پیمایش بسیار آسان است و کاملاً مشهود است که توسعه دهندگان برای بهبود رابط کاربری نسبت به آنچه در گذشته بود تغییرات زیادی ایجاد کرده اند. در واقع ، داشتن یک پرتاب قسمت اعظم مانند Nova ، تجربه را به اندازه کافی خوب می کند.

اما آنچه نادیده گرفتن آن غیرممکن است کمبود سرویس های Google است که آخرین دستگاه های هواوی از جمله این دستگاه را همچنان تحت تعقیب قرار می دهد. تنظیم تلفن با برنامه های روزمره یک کابوس است زیرا شما باید فایلهای APK را جستجو کنید یا از برنامه Huawei Phone Clone استفاده کنید که گاهی اوقات به خوبی کار نمی کند.

کاملاً قطعی است که عامل تعیین کننده برای هر کسی که این دستگاه را بخواهد ، بازدهی است که حتی بدون خدمات Google ارائه می دهد. Huawei به وضوح کار خوبی انجام داده است که برخی از ویژگی های جذاب را فراموش کرده است که نمی توانید به خدمات عادی Google خود دسترسی پیدا کنید.

سایر ویژگی ها

در حال حاضر ، این دستگاه از پشتیبانی 4G برخوردار است ، اما این حتی در مورد تلفن هایی که قیمت آنها زیر KES 10K است نیز به یک قاعده تبدیل شده است. یک چیز عادی است ، اما با این وجود ارزش ذکر دارد. اوه ، واحد ما یک نوع سیم کارت است ، اما ما برخی از واحدهای خرده فروشی را پشتیبانی می کنیم که دارای سیم کارت دوگانه هستند.

 

این گوشی مقیاس 197 گرم را نشان می دهد ، که برای افرادی که تلفن هایشان سبک هستند بسیار مهم است. Huawei اما سعی کرده است تا با Y9a هندلینگ بهتری داشته باشد: صفحه نمایش بزرگ 6.63 اینچی است ، اما به نظر خیلی بزرگ نیست. ارگونومی با دکمه های تنظیم صدا که کمی پایین تر در سمت چپ قرار می گیرند ، بهبود یافته است. و دکمه پاور دارای یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه است ، بنابراین برای قرار دادن عادی نیازی به پشت تلفن ندارید.

حتی بهتر اینکه اسکنر زیر نمایشگر نباشد: این اسکنرها کند هستند و هنوز از قابلیت اطمینان اسکنرهای خازنی قابل اعتماد بالاتر نیستند. موردی که در Y9a به کار رفته سریع و دقیق است و صفر خوانده نشده است. ناراحت کننده است که این اسکنرها به زودی از بین می روند ، زیرا اسکنرهای نمایشگر به تلفن های هوشمند ارزان قیمت می رسند.

جمع بندی

یکی از بهترین گوشی های میان رده سری هواوی ، y9a است که از سرویس گوگل نیز برخوردار نیست، اما با این حال یکی از بهترین محصولات هواوی به شمار می رود و انتظار داریم که با قیمت تقریبی 6 میلیون تومانی در سال 1400 ، به یکی از پر فروش ترین گوشی های هواوی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *