اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی y7a ، بررسی و تحلیل مشخصات فنی و جزیات گوشی

هواوی y7a

هواوی y7a یکی از معدود گوشی های میان رده هواوی در سال 2021 است که سرویس گوگل پلی ندارد . در ادامه به بررسی و تحلیل فنی گوشی هواوی y7a می پردازیم تا مشخصات فنی و قیمت این گوشی را بررسی می کنیم.

من بیش از یک ماه است که از دستگاه استفاده می کنم و در اینجا بررسی کامل من را میبینید. این شامل نگاهی به طراحی ، عملکرد بازی ، کیفیت دوربین ، وضعیت برنامه ، عمر باتری و موارد دیگر است

گوشی هواوی y7a

طراحی و نمایش

هواوی y7a

هواوی Y7a یک گوشی هوشمند بزرگ به ابعاد 3 اینچ عرض و 6.5 اینچ ارتفاع است. در پشت براق لبه های آن کمی خمیده است که نگه داشتن آن را راحت تر می کند ، می تواند بسیار زیاد باشد.

آنچه تقریباً تمام این فضا را اشغال می کند ، نمایشگر 6.67 اینچی Full HD + با یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی است. اندازه و وضوح آن برای تماشای فیلمهای YouTube یا پخش سری اصلی Netflix مناسب است. همچنین برای استفاده در داخل خانه به اندازه کافی روشن است اما استفاده از آن در زیر نور آفتاب ظهر می تواند چالش برانگیز باشد.

هواوی Y7a یک گوشی هوشمند پر از ویژگی است که به طرز حیرت انگیزی بودجه متوسط ​​مصرف کننده فیلیپینی با 8999 پوند است.

من بیش از یک ماه است که از دستگاه استفاده می کنم و در اینجا بررسی کامل من را میبینید. این شامل نگاهی به طراحی ، عملکرد بازی ، کیفیت دوربین ، وضعیت برنامه ، عمر باتری و موارد دیگر است!

طراحی و نمایش

هواوی Y7a یک گوشی هوشمند بزرگ به ابعاد 3 اینچ عرض و 6.5 اینچ قد است. اگر دست های کوچکی داشته باشید اما در پشت براق لبه های آن کمی خمیده است که نگه داشتن آن را راحت تر می کند ، می تواند بسیار زیاد باشد.

آنچه تقریباً تمام این فضا را اشغال می کند ، نمایشگر 6.67 اینچی Full HD + با یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی است. اندازه و وضوح آن برای تماشای فیلمهای YouTube یا پخش سری اصلی Netflix مناسب است. همچنین برای استفاده در داخل خانه به اندازه کافی روشن است اما استفاده از آن در زیر نور آفتاب ظهر می تواند چالش برانگیز باشد.

 

دکمه های میزان صدا و دکمه پاور با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در سمت راست دستگاه یافت می شوند. سپس ، سینی سیم کارت آن با دو اسلات سیم کارت و یک اسلات جداگانه برای کارت micro-SD در سمت چپ قرار دارد. در آخر ، یک جک صوتی 3.5 میلی متری ، پورت USB Type-C و بلندگو همه در پایین قرار دارند.

طراحی هواوی Y7a نه به اندازه برخی از رقبای آن دیوانه و نه جالب است. در عوض ، یک پایان “حق بیمه مانند” و یک صفحه نمایش بزرگ برای تماشای فیلم ها و مرور رسانه های اجتماعی فراهم می کند.

عملکرد بازی

هواوی y7a

چیپست Kirin 710A قدرت هواوی Y7a را به همراه 4 گیگابایت رم دارد. محاسبه 1 میلیون رقم Pi با توجه به معیار RealPi 4.06 ثانیه طول می کشد. عملکرد پردازنده کمی کندتر از پردازنده قبلی آن ، هواوی Y7p است.

با این وجود ، این تنظیمات برای یک تجربه روان در بازی و کارهای عمومی کافی است. هنگام پیمایش از طریق فیدهای رسانه های اجتماعی و وب سایت های تلفن همراه یا جابجایی از یک برنامه به برنامه دیگر ، یک حداقل تأخیر وجود دارد.

همچنین می تواند بازی محبوب Mobile Legends را با نرخ فریم کامل 60 فریم در ثانیه اجرا کند. بازی های پرمصرف مانند PUBG Mobile و Asphalt 9 تنها در نیمی از آن یا 30 فریم در ثانیه قابل اجرا هستند.

برخی از بازی ها از جمله Call of Duty و NBA 2K20 با دستگاه سازگار نیستند. در اینجا بررسی دقیق تری از هواوی Y7a در مورد بازی ارائه شده است.

کیفیت دوربین

هواوی y7a

در پشت هواوی Y7a یک تنظیم دوربین چهارگانه وجود دارد. از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و پرتره تشکیل شده است.

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به طور پیش فرض با پیشرفت های اختیاری AI تصاویر 12 مگاپیکسلی را تولید می کند. اکثر تصاویر گرفته شده در شرایط نوری خوب دارای جزئیات واضح و رنگ مناسب هستند.

 

اتصال ، کیفیت صدا و امنیت

هواوی Y7a یک تلفن هوشمند دو سیم کارته 4G LTE است. این می تواند سرعت اینترنت مناسب تلفن همراه را در مناطقی با پوشش خوب LTE فراهم کند. هر چند این ویژگی های فانتزی مانند Wi-Fi 5 گیگاهرتزی ندارد.

کیفیت صدای گوشی آن برای تماس صوتی به اندازه کافی خوب است اما وقتی صدا از 80٪ بلند می شود بلندگو ریز به نظر می رسد. یک جک صوتی 3.5 میلی متری وجود دارد بنابراین اتصال گوشی های با کیفیت بالا بدون مشکل است.

برای امنیت ، سنسور اثر انگشت جانبی آن می تواند به سرعت اثر انگشت من را شناسایی کرده و دیگران را رد کند. کمی سریعتر از اسکنرهای اثر انگشت زیر نمایشگر است که در تلفن های هوشمند جالب وجود دارد.

عمر باتری و شارژ

نمره تست عمر باتری گوشی هوشمند هواوی Y7a. هواوی Y7a از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری استفاده می کند که قابل جابجایی نیست. تقریباً با یک بار شارژ با استفاده عادی از جمله مرور کافی در شبکه های اجتماعی ، تماشای فیلم و برخی از بازی ها ، تقریباً دو روز کامل طول می کشد.

یک معیار عینی تر برای دوام باتری تلفن ، نمره PCMarck Battery Life Test 2.0 آن با 14 ساعت و 18 دقیقه است. این یک ساعت بیشتر از سایر تلفن های هوشمند با همان ظرفیت باتری است.

در پایان

هواوی y7a آن طور که به نظر می رسد یک گوشی بسیار عالی با قیمت متوسط خواهد بود و همچنین به نظر یکی از پر فروش ترین گوشی های هواوی در سال 2021 خواهد بود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *