اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی P40 و P40 پرو هفته اول فروردین 99 رونمایی می شوند

گوشی هواوی P40 پرو

گوشی های هواوی p40 و p40 پرو هفته اول فروردین ماه با مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب برای یک پرچمدار رونمایی خواهند شد. هر دو گوشی تاییده عرضه و رونمایی به صورت جهانی را دریافت کرده اند و منتظر مراسم رسمی رونمایی آنلاین برای شرکت هستند.

هواوی در حال راه اندازی ترکیب جدید P40 خود از طریق یک رویداد آنلاین در اواخر این ماه است. انتظار داریم این گوشی دارای یک دوربین عظیم مستطیل شکل بزرگ روی P40 دارای لنز سه گانه و P40 پرو با سنسور اضافی پریسکوپ و P40 Premium با پنج دوربین باشیم.

در حالی که انتظار می رفت  این گوشی ها در نسخه 5G عرضه شود، همینطور هم شد و نسخه متفاوت از هر سه گوشی دارای پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G نیز هستند. گزینه پایه و Pro توسط NTBC تایلند با monikers Huawei P40 5G و Huawei P40 Pro 5G تأیید شدند.

گوشی هواوی P40 پرو

هواوی P40 5G هواوی P40 پرو 5G

این تلفن ها دارای شماره های مدل های ANA-NX9 و ELS-NX9 بوده و صدور گواهینامه نیز آن را تایید می کند. با وجود اتصال 5G ، مشخص است که آنها چیپست Kirin 990 5G را تجهیز می کنند.

طبق گواهینامه دیگری که در اوایل ماه جاری ظاهر شد ، Huawei P40 Pro شارژ سریع 40W دارد ، در حالی که پایه اصلی P40 به 22.5W می رسد. ما می دانیم که هواوی در حال حاضر یک راه حل شارژ 55W که در Mate X و Mate Xs مورد استفاده قرار داده است ، تعجب آور نخواهد بود اگر نوع Premium با تلفن های قابل تاشو مطابقت داشته باشد و به چنین شارژری با چنین سرعت شارژی مجهز شود.

رونمایی از هر سه محصول هواوی ، گوشی های پرچمدار با دوربین های قدرتمند تا هفته ابتدایی فروردین انجام می شود و هر سه مدل در یک مراسم آنلاین رونمایی خواهند شد.

گوشی هواوی P40 پرو

از نظر قیمت و مشخصات فنی به نظر می رسد که هواوی P40 پرو به یک دوربین 51 مگاپیکسلی با سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو و بزرگنمایی 10 برابری همراه شود. پردازنده آن کایرین 990 هواوی باشد و 12 تا 16 گیگابایت رم نیز روی آن قرار بگیرد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *