اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی p40 لایت با تراشه کایرین 710 معرفی شد

هواوی p40 لایت

گوشی هواوی P40 لایت که در شرق آسیا به نام هواوی نوا 6 SE شناخته می شد، امروز به صورت رسمی معرفی و در بازار اروپا و خاورمیانه عرضه می شود. در ادامه مشخصات فنی ، قیمت و تاریخ دقیق عرضه گوشی هواوی p40 لایت را بررسی خواهیم کرد.

هواوی با آغاز در اسپانیا ، اولین عضو سری P40 را در اروپا رونمایی کرد. هواوی P40 لایت اولین واسطه ای جدید است که واقعاً با آنچه مشتریان چینی با نام Huawei nova 6 SE در چین می شناسند و مالزیایی ها آن را Huawei nova 7i می دانند ، یکسان بوده و مشخصات فنی شبیه با آن دستگاه ها خواهد داشت.

مشخصات فنی هواوی p40 لایت
هواوی p40 لایت

Huawei P40 Lite از تراشه Kirin 810 و EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 بهره می برد ، اما هیچ سرویس Google ای روی آن وجود ندارد. دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است ، اما اگر ظرفیت حافظه بیشتری می خواهید ، باید با کارت NM آن را گسترش دهید.صفحه نمایش این گوشی نیز ال سی دی 6.4 اینچی دارای وضوح FullHD + و نمایشگر حفره ای پانچ در گوشه بالا سمت چپ خواهد بود.
هواوی P40 لایت از ماژول دوربین مربعی شکل در قسمت پشت بدنه برخوردار است ، در حالی که فلاش LED در زیر این ترکیب قرار دارد. این یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و یک اسنپر واید 8 مگاپیکسلی ، در کنار یک دوربین ماکرو اختصاصی و یک حسگر عمق روی این ترکیب قرار گرفته اند. سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی و لنزهای با دیافراگم f / 2.0 است.


محصولات مرتبط:


باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی در هواوی P40 Lite از شارژ 40W از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند که یکی از نقاط عطف این گوشی میان رده هواوی به شمار می رود.

این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری را در خود نگه می دارد و از یک اسکنر اثر انگشت در کنار هم برخوردار است که در کنار دکمه پاور دستگاه قرار می گیرد.

قیمت

هنوز از قیمت و زمان عرضه این گوشی در اروپا و خاورمیانه صحبتی زده نشده اما انتظار داریم که این گوشی اوایل فروردین ماه 99 با قیمت تقریبی 450 دلاری وارد بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *