اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی P30 Lite ؛ قدرتی خاموش

گوشی هواوی P30 Lite ؛ قدرتی خاموش

یگی از میانرده های پر قدرت 2019 ؛ گوشی هواوی P30 Lite

چیزی که باعث می شود سود هواوی نسبت به سایر برند ها کاهش شدیدی داشته باشد؛ به تعلیق در آوردن دسترسی این برند به Android Play Store و به روزرسانی های امنیتی می باشد. در حالی که گوگل و هواوی قول داده اند از تلفن های موجود در بازار پشتیبانی کنند ، هنوز مشخص نیست که چه مدت آنها به روزرسانی های اندرویدی و یا دسترسی به فروشگاه Google Play را دریافت می کنند که این باعث می شود تا سود آنها در مقایسه با رقبا به شدت کاهش یابد. مدل های ‘Lite’ هواوی از پرچم داران خود در سال گذشته مورد سوال قرار گرفته است. وقتی صحبت از گوشی هواوی P30 Lite می شود، رقبای اصلی ارزان تر آن Moto G7 Plus و حتی امثال Redmi Note 7  که فقط 185 پوند (حدود 230 دلار / 340 AU دلار) قیمت دارند به میان  می آیند. جایی که P30 Lite متمایز می شود طراحی آنست که به لطف یک الگوی موجی که به زیبایی ، نور را جذب کرده ، خم می شود و بازی می کند ، پنل پشتی چشم گیر آن به شکلی عالی جلب توجه می کند.  ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی نیز از مزیت های این گوشی است ، همچنین دوربین سه گانه بی نظیری دارد.  رم 4 گیگابایتی آن ممکن است با پرچم دارهایی مانند Google Pixel 3 مطابقت داشته باشد ، اما رده های متوسط ​​مانند Realme 3 Pro حداکثر 6 گیگابایت دارند.  باتر ی 3،340 میلی آمپری آن بسیار قابل توجه است ، اما قطعاً بزرگ ترین باتری این برند نیست.

طراحی چشم گیر گوشی هواوی P30 Lite

Huawei P30 Lite صفحه نمایش 6.15 اینچی دارد و تقریباً با همان وضوح تصویر Full HD + نیز ساپورت می شود. این گوشی دارای فناوری صفحه نمایش AMOLED است ، هرچند که پنل LCD LTPS مرحله مرکزی را در پیش گرفته است.  رم 4 گیگابایتی دارد، اگرچه تراشه Kirin 710 در تلفن های هوشمند ارزان تری از جمله Honor 10 Lite و نیز Huawei P Smart (2019) به بازار عرضه شده است.  با وجود این ، فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی کافی وجود دارد ، و گزینه های رنگ  وطراحی زیبا و بسیار چشم گیر هستند.  سیستم عامل آندروید 9 ، EMUI 9 ، از بالاترین سطح به روز می باشد.  این بدان معناست که تعامل همه چیز مربوط به حرکات است ، شبیه به موارد معرفی شده در آیفون ایکس . این گوشی با صفحه نمایش 6.15 اینچی خود بسیار مناسب تر از لپ تاپ های OnePlus 7 و Huawei P30 Pro است ، اما هنوز هم یک حس غنی و پرچم دار را در اختیار شما قرار می دهد. قاب P30 Lite با این که پلاستیکی می باشد ، اما به نظر می رسد حس فلز بقیه خانواده P30 را به خوبی دارد. قسمت جلویی شیشه ای مسطح و دارای حداقل حاشیه است و قسمت پشتی دارای منحنی جزئی و ظریف دارد.

قسمت پشتی و بامپر هواوی P30 Lite

در قسمت پشتی نیز اسکنر اثر انگشت گوشی و ماژول دوربین سه گانه قرار دارد.  در پایه پورت USB-C قرار دارد ، در حالی که تمام دکمه ها در سمت راست گوشی قرار دارند. یک جک هدفون 3.5 میلی متری روی برد وجود دارد ، اما در کنار آن یک اسپیکر مونو بسیار راحت برای پوشاندن است.  در ضخامت 7.4 میلی متر و وزن آن فقط 159 گرم است. هواوی P30 Lite واقعاً سبک است. شکاف سینی دو سیم کارت آن در بالا قرار دارد و این گوشی می تواند دو نانو سیم کارت یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه microSD را پوشش دهد.

P30 Lite در سه رنگ نیز موجود است: آبی طاووسی، مشکی و سفید مرواریدی. در مورد اسکنر اثر انگشت ، این یک موقعیت طبیعی است که یک انگشت شاخص از بین برود. در همین حال ، دکمه های سمت راست قابل فشار هستند و در نهایت ، از نظر طراحی ، همه چیز به خوبی طراحی شده است.

صفحه نمایش Huawei P30 Lite

نمایشگر6.15 اینچی Huawei P30 Lite که اندازه بسیار خوبی بوده و تعادل غوطه وری و قابلیت کنترل آن عالی است. این صفحه نمایش  به لطف نسبت ابعاد 19.5: 9بزرگ است و همچنین در قسمتهای مختلف آن نیز نور دارد ، در حالیکه یک ناتچ قطره ای در قسمت بالای آن قرار دارد و دوربین سلفی را همانطور که در Honor 10 Lite یافت می شود ، قرار داده است. صفحه نمایش آن با رزولوشن 1080 x 2312 ، دقیقاً همان چیزی است که انتظار داریم که قیمت آن ووضوح Full HD + را که در پرچم دار P30 Pro یافت می شود حفظ کند  .اما فناوری صفحه نمایش AMOLED خود را کمی تغییر داده است.

 

همچنین شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات P30 Lite را مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *