اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی نوا 7 به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز شده است

هواوی نوا 7

همراه با تبلت ارزان قیمت جدید هواوی MatePad با پشتیبانی از M-Pencil ، با هدف بازار آموزش و پرورش ، این غول چینی قصد دارد هفته آینده ، یعنی 28 آوریل ، سری جدید گوشی های هوشمند نوا 7 را وارد بازار کند.

خط نوا 7 دارای سه گوشی هوشمند ، نوا 7 SE 5G ، نوا 7 5G و نوا 7 پرو 5G ، همه با پشتیبانی 5G و دوربین های چهار مگاپیکسلی 64 مگاپیکسلی در پشت هستند.

مشخصات فنی هواوی نوا 7

هواوی  نوا 7

Nova 7 SE (یک اختصار آشنا) ارزان ترین قیمت این دسته است که 339 دلار قیمت دارد و از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی پشتی ، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی ، یک تیرانداز فوق العاده 8 مگاپیکسلی و 2 مورد دیگر بهره خواهد برد. دوربین مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو. در داخل آن از پردازنده Huawei Kirin 820 ، 8 گیگابایت رم ، یک باتری شارژ سریع 40 وات 4200 میلی آمپر ساعتی بهره گرفته شده است و در قسمت جلوی آن از نمایشگر 6.4 اینچی 1080p با دوربین سلفی سوراخ دار در گوشه بالا سمت چپ خود بهره می برد. Nova 7 5G مشابه است ، اما با کمی افزایش مشخصات دوربین و حدود 424 دلار قیمت دارد.

پرچمدار این سری ، هواوی نوا 7 پرو 5G هواوی ، بزرگنمایی پریسکوپی را در تنظیمات دوربین چهارگانه خود نشان می دهد. این دوربین ها از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، سنسور فوق العاده 8 مگاپیکسلی فوق العاده ، یک ماکرو تیرانداز 2 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ 8 مگاپیکسلی است که از 5 برابر بزرگنمایی نوری و 50 برابر بزرگنمایی نوری و دیجیتالی برخوردار است. در داخل سریعتر پردازنده Kirin 985 و 8 گیگابایت رم قرار دارد. باتری آن نسبت به سایر مدل ها ، در 4000mAh کمی کوچکتر است ، اما از همان شارژ سریع 40 وات پشتیبانی می کند. در قسمت جلوی آن یک نمایشگر OLED 6.57 اینچی با پانچ سوراخی به شکل قرص قرار گرفته است که شامل دو دوربین سلفی است. پیکربندی ذخیره سازی پایه آن 128 گیگابایتی حدود 523 دلار قیمت دارد.

هواوی  نوا 7

مانند سایر دستگاه های Huawei اخیر ، سری نوا 7 بر اساس سیستم عامل اندروید 10 روی سیستم عامل EMUI خود هوآوی اجرا خواهد شد و از فروشگاه های Google Play یا خدمات Google استفاده نمی کند. در عوض ، هواوی در تلاش است تا با برخی از بازی ها و برنامه های محبوب تر برای اندروید ، AppStore خود را جمع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *