اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی نوا 5i پرو معرفی شد

گوشی هواوی نوا 5i پرو

گوشی هواوی نوا 5i پرو که نسخه بهینه سازی شده نوا 5 است امروز معرفی شد. این گوشی میان رده با قیمت عالی و مشخصات فنی قوی رونمایی شده است.

گوشی هواوی نوا 5i پرو

هواوی نوا 5i پرو را می توان نسخه چینی هواوی میت 30 لایت نامید. همانطور که از اسمش نیز مشخص است یک گوشی مقرون به صرفه میان رده خواهد بود. هواوی نوا 5 آی پرو به نمایشگری 6.26 اینچی از نوع IPS مجهز شده که تصاویر را با کیفیت 2340×1080 پیکسل نمایش می‌دهد. زیر صفحه نمایش و روی بورد دستگاه، چیپست 7 نانومتری کایرین 810 جای گرفته که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای ساخت آن استفاده شده است. به لطف چیپست 7 نانومتری 5 آی پرو، مصرف انرژی پردازشگر بسیار پایین خواهد بود و بنابراین میزان عمر باتری دیوایس طولانی‌تر می‌شود. اندروید 9 به طور پیش‌فرض روی این گوشی نصب شده و کاربران می‌توانند از جدیدترین امکانات این سیستم عامل بهره ببرند

باتری موجود روی هواوی نوا 5i پرو یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت است و همچنین یک شارژر فست شارژ 20 واتی نیز در کنار آن قرار داده شده تا بتواند در کمتر از 1 ساعت گوشی را به طور کامل شارژ کند.هنگامی مزیت بزرگ این فناوری را درک خواهید کرد که شارژ گوشی‌تان زیر 10 درصد باشد و تنها برای 30 دقیقه برای شارژ موبایل‌تان زمان داشته باشید. این شارژر می تواند باتری گوشی را تنها در عرض نیم ساعت 50 درصد شارژ کند.

روی قاب پشتی هواوی نوا 5 آی پرو ماژول دوربین چهارگانه در وسط قرار گرفته که از یک سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 با گشودگی دریچه لنز f/1.8، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سوپر ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی دیگری برای تشخیص عمق تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز در گوشه سمت چپ نمایشگر به چشم می‌خورد که با دقت 32 مگاپیکسل عکس‌برداری می‌کند. گشودگی دهانه لنز دوربین سلفی (f/2.0) چندان عریض نیست و احتمالا برای سلفی گرفتن در جمع به یک مونوپاد احتیاج خواهید داشت.

این گوشی که از امروز برای پیش فروش آماده می شود، در رنگ های مختلف مشکی، آبی ، سبز عرضه خواهد شد و همچنین با رم های 6 و 8 و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود. قیمت هر سه نسخه نیز از 290 یورو، 330 یوروی و 370 در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *