اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی نوا 4 قدرتمند تر از چیزی است که به نظر می رسد

هواوی نوا 4

هواوی نوا 4 ، به عقیده اکثر کارشناسان یکی از بهترین گوشی های فوق هوشمند میان رده شرکت هواوی است. در ادامه توضیح می دهیم که چرا این گوشی را نباید یک میان رده نام برد، بلکه می توان میان رده ای در قامت یک پرچمدار آن را نام گذاری کرد.

هواوی نوا 4

هواوی نوا 4 از جدیدترین و بهترین تکنولوژی موجود در گوشی های هوشمند در حال حاضر استفاده می کند. وجود ظریف ترین دوربین سلفی، و یکی از بهترین دوربین های 3 گانه اصلی دنیا، می تواند نوید قدرت نمایی هواوی در بخش گوشی های میان رده را بدهد.در قسمت پشت این گوشی هوشمند دوربین سه گانه وجود دارد که عملکرد آن مبتنی بر هوش مصنوعی است. در قالب این دوربین سه‌ گانه هم یک دوربین قدرتمند با رزولوشن 20 مگاپیکسل و یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به لنز اولترا واید دیده می‌شود.

از جمله بهترین مشخصات فنی این گوشی می توان به پردازنده اصلی کایرین 970، بهترین تراشه هواوی در سال 2018 و یکی از هوشمندترین تراشه های سال 2018، رم 8 گیگابایتی و حافه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین روی گوشی هواوی نوا 4 آخرین نسخه ارائه شده اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9.0 قرار گرفته است. این نسخه اختصاصی از اندروید، به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی هرچه تمام‌تر و با چند ضربه انگشت و ژست حرکتی ساده، به فایل‌ها و قابلیت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

هواوی نوا 4 ، فراتر از انتظار

هواوی نوا 4 از نظر طراحی بدنه و زیبایی سازی نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. مسئولین شرکت هواوی پلن های بسیار قدرتمندی برای ساخت و طراحی گوشی های هوشمند به شکل های خارق العاده ریخته اند. از این رو در این گوشی نمایشگر جدید 6.4 اینچی و حفره‌دار برای دوربین سلفی به کار گرفته است. استفاده از نمایشگر هایی به این شکل و استفاده از ماکزیمم فضای ممکن برای صفحه نمایش به جای بدنه، یکی دیگر از طراحی های منحصر به فرد استفاده شده در گوشی هواوی نوا 4 است، روی این گوشی دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی به ظریف ترین حالت ممکن روی صفحه نمایش به کار گرفته شده. به لطف این طراحی، هواوی موفق شده است بریدگی بالای صفحه را حذف کند و به عدد 91.8 درصد برای نسبت نمایشگر به بدنه دست یابد.

از این رو میگوییم که دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی دارای یک طراحی ظریف است که این لنز تنها 3 میلیم تر قطر دارد و حتی از استاندارد های جهانی 20 درصد نیز کم حجم تر است. یکی از جالب ترین طراحی های ممکن روی بدنه گوشی، حفره ای بسیار کوچک در پشت گوشی است که به دوربین سلفی ختم می شود، این حفره وظیفه نور رسانی به دوربین سلفی را در اختیار دارد.

پردازنده کایرین 970، همانطور که در سال 2018 دیدیم، یکی از قدرتمند ترین و هوشمند ترین پردازنده های گوشی های هوشمند دنیا است. این تراشه می تواند قدرت فیلم برداری و عکس برداری را حتی با حالت 960 فریم به بهترین و سریع ترین حالت ممکن انجام دهید و تجربه ای بسیار شگفت انگیز در این زمینه داشته باشید. پردازش های ویدیویی روی گوشی نیز به لطف این پردازنده بسیار سریع و بدون افت سرعت هستند. این قابلیت نوآورانه از یک موتور هوشمند بهره می‌برد که با 60 هزار مدل اولیه و یک میلیون مدل از صورت آموزش داده شده است و می‌تواند به شکل خودکار فایل ویدیو را تحلیل و ویرایش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *