اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی میت 40 پرو به پردازنده کایرین 1020 مجهز خواهد شد

هواوی میت 40

تحلیلگر بین المللی مینگ چی کو چند پیش بینی  درباره خانواده گوشی های آینده هواوی میت 40 را معرفی کرد. مطمئناً این مورد با توجه به بحران جهانی بهداشت در حال وقوع ، زودتر از ماه سپتامبر و احتمالاً حتی دیرتر نیز خواهد آمد. صرفنظر از آن ، تمام اطلاعات پیشنهادی بسیار باورنکردنی به نظر می رسند و حداقل اگر بخواهند پشتوانه ای اثبات نشده نداشته باشند ، حداقل توجه خاصی را دارند.

پیش بینی می شود که سری هواوی میت 40 دارای لنز دوربین با فرم آزاد و جدید 5nm Kirin 1020 باشد

با شروع چیپست ، ظاهراً می توانیم منتظر كیرین 1020 باشیم كه با نام كتاب “بالتیمور” نیز شناخته می شود. این منبع ادعا می کند که از گره ساخت Tnes 5nm TSMCs استفاده خواهد کرد. اگرچه ، این مسئله به فرآیند N5 که 15٪ عملکرد بالاتر از 7 نانومتر را نشان می دهد ، همراه با 30٪ راندمان انرژی اضافی یا فرایند N5P برتر ، که بیشتر باعث کاهش مصرف انرژی در حدود 15٪ می شود ، کمی روشن نیست.

هواوی میت 40

هواوی میت 40

هسته های مرجع دقیق ARM برای استفاده در چیپست یا پیکربندی هواوی میت 40 آنها هنوز هم یک رمز و راز است. منبع به Cortex-A77 یا Cortex-A78 اشاره دارد ، اما به هر حال این تنها گزینه های مناسب موجود روی گوشی هستند. تحلیلگر ادعا می کند که Kirin 1020 جدید حدود یک ماه آگوست در مقیاس وسیعی تحویل داده می شود. هواوی به زودی سری جدید پردازنده قدرتمند کایرین 1020 را با جزییات فراوان معرفی خواهد کرد.

 

به بخش دوربین ، که در آن قسمت اصلی اطلاعات جدید ، طراحی لنزهای فرم آزاد انتظار می رود. این تحلیلگر می گوید ، این امر از دوربین اولترا ساید در سری میت 40 بهره می برد و تحریف ها و ناهنجاری ها را به حداقل می رساند ظاهراً طراحی خاص توسط هواوی ثبت خواهد شد و بنابراین منحصر به محصولات آن خواهد بود.

پیش بینی می شود که سری هواوی میت 40 دارای لنز دوربین با فرم آزاد و جدید 5nm Kirin 1020 باشد.

هواوی میت 40

هواوی میت 40 پرو

طراحی لنزهای عاری از نوشتن یک اصطلاح خاص است ، اما ما ایده خوبی درباره آنچه که معمولاً در اپتیک به آن اشاره می شود ، نداریم. برخی از نام های جایگزین آن ، مانند سطح دیجیتالی ، برش به لهستانی و مستقیم روی سطح ، احتمالاً کمی توصیف تر هستند. از نظر اصطلاحاتی که بسیار ساده شده اند ، طراحی لنزهای فرم آزاد به یک فرآیند پیشرفته اطلاق می شود که از انجام کارهای اولیه روی شکل لنز و مواد از طریق نرم افزار پیشرفته و محاسبات ریاضی پیچیده چند نقطه ای از انکسارها و اپتیک در سراسر سطح لنزها انجام می شود. سرانجام ، اوج گرفتن ماشین آلات و فرآیندهای تولیدی که می توانند با دقت بسیار بالایی کار کنند. ما در حال اندازه گیری به اندازه 1 میکرون یا 1/25400 اینچ هستیم. چیزهای چشمگیر است ، اما ما مطمئن هستیم که هوآوی کار بسیار بهتری را انجام خواهد داد و درنهایت فن آوری را در ارائه های خود تردید خواهد کرد.

برای خرید لوازم جانبی هواوی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *