اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی میت 20 به تکنولوژی سوپرشارژ مجهز می شود

هواوی میت 20

به نظر می رسد که هواوی برای نسل جدید گوشی های پرچمدار خود از یک شارژر 40 واتی سوپرشارژ استفاده کند.بهتر است بگوییم که هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) از فناوری سوپرشارژ این شرکت پشتیبانی خواهند کرد. تکنولوژی شارژ بسیار سریع هواوی سوپرشارژ (SuperCharge) دارای حداکثر توان باورنکردنی 40 وات است!

هواوی میت 20

خبر مجهز شدن هواوی میت 20، پرچمدار بعدی شرکت هواوی به شارژر 40 واتی سوپرشارژ در فضای مجازی تنها چند ساعت پیش منتشر شد. این خبر تنها دقایقی بعد از افشای اطلاعات جدید در مورد هواوی پی 20 به دست رسید.طی این مسئله که طریق انتشار دعوت‌نامه‌های رسمی شرکت برای رسانه‌های خبری عرضه شده، رولند کوآنت (Roland Quandt) به عنوان یکی از معتبرترین منابع افشای اخبار گوشی های هوشمند، اعلام کرد گوشی هواوی Mate 20 و همچنین Mate 20 Pro از فناوری سوپرشارژ پشتیبانی می‌کنند. قدرت این فناوری شارژ بسیار سریع می‌تواند تا 40 وات برسد!

تکنولوژی سوپرشارژ 40 واتی برای گوشی هواوی میت 20

طبق روال پرچمدار گذشته شرکت هواوی، باید انتظار داشت که گوشی جدید هواوی پی 20 نیز در 3 خانواده مجزا رونمایی شود. به طور عمده این سه خانواده عبارت خواهند بود از هواوی میت 20، هواوی میت 20 پرو و هواوی میت 20 لایت. رولند کوآنت از پشتیبانی این قابلیت در حداقل یکی از دو یا سه گوشی پرچمدار خانواده Mate 20 اطمینان دارد، اما به طور دقیق از مدل نهایی مطمئن نیست. اگر قرار باشد فقط یکی از این گوشی ها از تکنولوژی سوپرشارژ پشتیبانی کند، احتمال می‌دهیم گوشی هواوی Mate 20 پرو مجهز به دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، این افتخار را کسب کند. چرا که هواوی اکثر امکانات خاص و فوق العاده خود را روی گوشی سری پرو قرار می دهد.

باز هم باید خاطرنشان کنیم که هواوی طبق روند هر ساله خود به دنبال معرفی سه سری مجزا از گوشی هواوی میت 20 خواهد بود. همانطور که دیدیم طی سال‌های 2016 و 2017، برای هر دو خانواده Mate 9 و Mate 10، علاوه بر عرضه دو گوشی پرچمدار یکی به عنوان مدل پایه و دیگری با پسوند پرو، یک گوشی (پرچمدار) لوکس و گران قیمت نیز با پسوند پورشه دیزاین عرضه شده است، به همین دلیل احتمال می‌دهیم گوشی هواوی میت 20 پورشه دیزاین نیز در راه باشد. این مدل همه قابلیت‌های مدل پرو را داشته و فقط به خاطر مجهز شدن به بدنه‌ای با مواد خاص و سبک طراحی متفاوت، قیمتی دو برابری دارد. گوشی که شاید امسال قیمتی بیش از 2500 دلار داشته باشد!

شارژ 40 وات سوپرشارژ هواوی میت 20

گوشی هواوی میت 20 تا چند ماه آینده و یا بهتر بگوییم، تا چند هفته آتی رونمایی خواهد شد. این گوشی پرچمدار نسل بعدی هواوی است و انتظار می رود به دوربین دوگانه و در نسخه پرو آن به دوربین سه گانه مجهز شود. نظر شما در مورد گوشی جدید هواوی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *