اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی انجوی 20S یکی از میان رده های قدرتمند با قیمت پایین خواهد بود

گوشی هواوی انجوی 20s

گوشی هواوی انجوی 20S یکی از بهترین گوشی های میان رده ای است که هواوی در تابستان رونمایی خواهد کرد. این گوشی البته سری جدید نسل انجوی است که با دوربین قدرتمند 64 مگاپیکسلی و پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 800 رونمایی خواهد شد. در ادامه سایر مشخصات فنی به همراه تصاویر این گوشی جدید هواوی را می بینیم.

یک مدل مدل هوشمند ورزشی هوشمند هواوی با کد TNN-AN00 و با نام انجوی 20s مجوز TENAA را دریافت کرده است و مشخصات و تصاویر کامل آن را در این روند نشان می دهد.

گوشی جدید با کدنیم TNN-AN00 در اطراف نمایشگر 6.8 اینچی TFT با وضوح FullHD + با سوراخ پانچ در گوشه فوقانی سمت چپ برای دوربین سلفی 16MP ساخته شده است.در پشت ، تلفن هوشمند دارای یک دوربین سه گانه است که ترکیبی از 64MP است ، واحدهای 8MP و 2MP قرار دارند

مشخصات فنی هواوی انجوی 20S

گوشی هواوی انجوی 20s

در زیر کاپوت ، TNN-AN00 دارای یک پردازنده هشت هسته ای است که با سرعت 2.0 گیگاهرتز تنظیم می شود ، که گفته می شود بخشی از تراشه  Dimension 800 SoC است. این تلفن هوشمند به اندروید 10 راه پیدا می کند و از رم 4 گیگابایتی ، 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی بهره می برد. این دستگاه دارای سه گزینه ذخیره سازی – 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت است – همچنین یک شکاف برای کارت NM برای گسترش ذخیره سازی نیز وجود خواهد داشت.
TNN-AN00 دارای یک اسکنر اثر انگشت در کنار هم است و از حالت دوگانه 5G (SA / NSA) پشتیبانی می کند. این در رنگ های مشکی ، سبز و آبی عرضه می شود و قدرت دادن به کل بسته بندی یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

هنوز هیچ سخنی از هواوی در مورد قیمت هواوی انجوی 20s وجود ندارد ، اما هفته گذشته ما شاهد چند تصویر از Enjoy 20 بودیم و ممکن است ببینیم که هر دو گوشی هوشمند به زودی در چین به صورت رسمی رونمایی می شوند. هواوی انجوی 20s یکی دیگر از گوشی های میان رده ای است که تقریبا با قیمت 320 دلار وارد بازار خواهد شد، این گوشی می تواند رقیب جدی گوشی های گلکسی A71 سامسونگ ، شیائومی ردمی نوت 9 پرو و همچنین گوشی آیفون SE 2020 اپل باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *