اخبار, تلفن همراه

گوشی های نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 در مردادماه 99 رونمایی خواهند شد

نوکیا 9.3

نوکیا گوشی های جدیدی را به زودی روانه بازار می کند، نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 دو سری گوشی جدید پرچمدار و میان رده این شرکت هستند که در تابستان امسال رونمایی و معرفی خواهند شد.

گوشی هوشمند پرچمدار بعدی نوکیا مطمئناً به زودی به بازار روانه می شود. جانشین مطلوب نوکیا 9 PureView از سال گذشته ، بر خلاف نسل قبلی خود ، وظیفه دارد که واقعاً به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند. دستیابی به موفقیت برای برند تازه متولد شده کار ساده ای نیست ، بلکه پیشی گرفتن از نوکیا 9 از این نظر نیز به تعداد خالص کار سختی نیست.

نوکیا 9.3

امروز شایعه جدید ادعا می کند که نوکیا 9.3 سرانجام در اواسط تا اواخر مرداد ماه معرفی می شود. این یعنی اواسط ماه اوت میلادی. بنابراین به نظر می رسد که HMD تقریباً از تلاش برای رقابت با موج اول پرچمداران سال 2020 انصراف داده است ، و در عوض هدف آن انتشار یک موج دوم خواهد بود. فراموش نکنیم که تقریباً در همین زمان سامسونگ نیز باید از خط Note20 خود رونمایی کند ، هواوی از Mate 40 خارج می شود ، گوگل پیکسل 5 خود را راه اندازی می کند و مواردی از این دست.

نوکیا 9 PureView

در همان رویداد ، طبق گفته ها نوکیا 9.3 نوکیا 7.3 ، جانشین آزمایشی (بر اساس نام) نوکیا 7.2 که در سپتامبر گذشته منتشر شد ، به صحنه می رود.

نوکیا 9.3

طبق گفته یک منبع نامشخص ، هم نوکیا 9.3 و هم 7.3 در حال حاضر در حال آزمایش نمونه اولیه هستند که پیشرفت خوبی دارد. ظاهرا دو نمونه اولیه نوکیا 7.3 وجود دارد که یکی از آنها دارای پشتیبانی 5G است و این ممکن است آن را به دستگاه نهایی تبدیل کند.

چهارچوب زمان پرتاب امروز پرتاب هنوز آزمایشی است ، زیرا عرضه کنندگان HMD هنوز منتظرند تا ببینند وضعیت COVID-19 طی هفته ها و ماه های آینده به چه شکلی پیش خواهد رفت.

برای خرید لوازم جانبی نوکیا می توانید از این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *