اخبار, تلفن همراه

تمام گوشی هایی که به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شوند

پردازنده اسنپدراگون 865

پس از معرفی مودم جدید 5G ، کوالکام فرصتی برای معرفی بیشتر  پردازنده اسنپدراگون 865 خود و جایی که توسعه 5G تا آنجا که تلاشهای این شرکت در نظر گرفته شده بود ،پیدا کرد.

اما برنامه ها و پیش بینی های مربوط به 5G به اندازه تلفن های جدید و قدرتمند هیجان انگیز نیستند که بتوانیم خیلی زود در مورد آن ها بررسی انجام دهیم. خوشبختانه ، از بین سایر نسخه های منتشر شده ، کوالکام لیستی از تلفن های هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865 را درج کرده است که جزئی از موج اول تراشه برای سال 2020 هستند. در فهرست زیر می توانید تمام گوشی هایی که به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شوند را مشاهده کنید:

پردازنده اسنپدراگون 865

بلک شارک 3
iQOO 3
گوشی گیمینگ لژیون
Nubia Red Magic 5G
OPPO find X2
realme X50 Pro
Redmi K30 Pro
ROG phone 3
سامسونگ گلکسی S20 ، S20 + و S20 Ultra
شارپ AQUOS R5G
سونی اکسپریا 1 II
تلفن مفهومی APEX 2020
Xiaomi Mi 10 * و Mi 10 Pro
ZenFone 7
ZTE Axon 10s Pro

پردازنده اسنپدراگون 865
برخی از دستگاه هایی که قبلاً با آنها آشنا هستید ، خانواده S20 سامسونگ ، Xperia 1 جدید سونی و Mi 10 Pro Xiaomi. اما چند دستگاه داریم که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

با داشتن اسنپدراگون 865 به همان اندازه قدرتمند ، جای تعجب ندارد که این پردازنده دقیقا  برای گوشی های گیمینگ باشد. و در حالی که نسل سوم تلفن مشکی شیائومی و تلفن ROG تلفن ایسوس تقریباً مشخص نبودند ، امسال ، خواهیم دید که یک بازیکن جدید وارد صحنه می شود.

تلفن Legion Gaming Phone Lenovo مستقیماً با دو دستگاه دیگر رقابت خواهد کرد و جالب است بدانید که علاوه بر تراشه Snapdragon 865 ،  چه سخت افزار دیگری را ارائه می دهد.


محصولات مرتبط:


با یک نگاه ، واضح است که روند فعلی تلفن های رده بالا در حال حاضر چیست: Pro و 5G. اما این لیست بسیار کامل است. کوالکام می گوید در حال حاضر حداقل 70 تلفن در کشورهای مختلف وجود دارد که دارای اسنپدراگون 865 خواهد بود.

پردازنده اسنپدراگون 865

برخی از حذف های قابل توجه در لیست (احتمالاً به صورت هدف) عبارتند از OnePlus 8 و 8 Pro و همچنین پیکسل 5 و 5 XL گوگل. سری OnePlus 8 در اوایل ماه مارس پیش بینی می شود ، اما به نظر می رسد این شرکت ترجیح می دهد تا فعلاً بازار را آرام نگه دارد. از طرف دیگر گوگل پیکسل قرار نیست به این زودی ها عرضه شود و احتمالا با اسنپدراگون 865 پلاس عرضه خواهد شد.

اگر می خواهید عملکرد بهتری را در زمان کار با گوشی داشته باشید ، تعداد تلفن های زیادی وجود دارد که مطمئناً می توانند این فرایند را برای شما فراهم کنند. خبر خوب این است که با وجود گوشی های بیش از 1000 دلار در این محدوده با این تراشه، گوشی های پرچمدار نزدیک به 500 دلار نیز در سال 2020 برای خرید یافت خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *