اخبار, تلفن همراه

گوشی نوکیا C2 میان رده ارزان قیمت به صورت جهانی معرفی شد

گوشی نوکیا C2

گوشی نوکیا C2 میان رده ارزان قیمت به صورت جهانی معرفی شد. این گوشی نسخه پیشرفته تری از سری قبلی نوکیا C1 برای دوست داران گوشی های ارزان قیمت نوکیا است.

دسامبر گذشته ، HMD Global نوکیا C1 را معرفی کرد ، یک تلفن هوشمند 3G که برای کسانی که به عنوان یک گوشی هوشمند کاملا ارزان قیمت، طراحی شده است. اکنون ، حال امسال نوکیا C2 با اینترنت 4G و امکاناتی پیشرفته تر از سری قبلی رونمایی شده که در ادامه مشخصات فنی آن را بررسی می کنیم.

گوشی نوکیا C2

گوشی نوکیا C2

نوکیا C2 با صفحه نمایش 5.7 اینچی خود که از وضوح HD + و نسبت ابعاد 18: 9 برخوردار است ، بزرگتر است. این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است و به رنگ بلک عرضه می شود و دقیقا همانند رنگ نوکیا 7.2 خواهد بود. مانند مدل های جدید اعلام شده در 6 ماه گذشته ، این گوشی نیز دارای دکمه اختصاصی دستیار Google در سمت چپ است.

یک پردازنده Unisoc در داخل آن وجود دارد اما مشخصات صفحه مشخص نمی کند که کدام یک است. با این وجود ، این یک چیپست چهار هسته ای است و دارای فرکانس 1.4 گیگاهرتزی است. رم 1 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه وجود دارد که می توان آن را از طریق یک کارت حافظه MicroSD به 64 گیگابایت گسترش داد.

HMD Global تلفن را با یک دوربین 5MP f / 2.2 که در وسط به همراه یک فلاش LED قرار دارد ارسال می کند. دقیقاً مانند نوکیا C1 ، این دوربین دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با فلاش LED نیز هست.

از آنجا که نوکیا C2 دارای صفحه نمایش بزرگتر است ، ظرفیت باتری آن از ظرفیت 2500mAh C1 تا 2800mAh افزایش یافته است. با این حال ، شما هنوز به شارژ 5V 1A محدود هستید. و این یک باتری قابل تعویض نیز هست.

گوشی نوکیا C2

بلوتوث 4.2 ، Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز ، GPS ، درگاه MicroUSB ، جک صوتی 3.5 میلی متری و گیرنده رادیو FM وجود دارد. این تلفن به صورت تک سیم و دو سیم کارت (هر دو سیم کارت نانو) عرضه می شود و در آفریقا ، آسیا اقیانوسیه و خاورمیانه نیز در دسترس خواهد بود. مدلی که در عربستان سعودی فروخته می شود ، باندهای شبکه متفاوتی از مدل مناطق فوق الذکر خواهد داشت.

نوکیا C2 اندروید 9 پای (Go Edition) را خارج از جعبه اجرا می کند و به آخرین Android 10 (Go Edition) که قبلاً اعلام شده است مجهز نشده. امیدوارم که آن و Nokia C1 در آینده بروزرسانی کنند.

قیمت و تاریخ عرضه

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه گوشی جدید نوکیا در دسترس نیست. با این حال ، HMD Global این پنجشنبه رویدادی را برگزار کرده است که به احتمال زیاد آنها قیمت و تاریخ انتشار را فاش می کنند و به نظر می رسد که این گوشی با قیمت تقریبی 120 دلاری عرضه شود.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *