اخبار, تلفن همراه

گوشی نوکیا 9.3 PureView با قابلیت فیلمبرداری 8K عرضه خواهد شد

نوکیا 9.3 pureview

نوکیا 9.3 PureView نسخه قدرتمندی از سری جدید پرچمداران گوشی نوکیا است که به زودی با قابلیت فیلمبرداری 4K به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا 9 PureView در سال 2019 با بازبینی های بسیار مهم و استقبال منفی روانه بازار شد. از آن زمان ، شایعات مربوط به یک گوشی پرچمدار جدید نوکیا در حال ساختن دور جدیدترین نسخه های 8K با ضبط ویدیوهای 8K در کنار حالت های Pro و Night و همچنین هستند.

 

نوکیا 9.3 PureView

براساس گزارشی ، منابع ادعا كرده اند كه نوكیا 9.3 PureView قادر است ویدئوهای 8K را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط كند. با این حال ، آنها همچنین اضافه كردند كه این ویژگی فقط در نسخه نمونه اولیه موجود است و بسته به آزمایشات و نتایج ممکن است آن را به محصول پرتاب نهایی تبدیل یا نکند. طبق گزارش ها ، HMD Global در حال حاضر در حال نهایی کردن قابلیت ضبط 8K دستگاه است که نتایج آن در حال حاضر چشمگیر است.

نوکیا 9.3 pureview

علاوه بر این ، این منبع همچنین فاش کرد که HMD همچنین در حال بهبود کار در تیم تصویربرداری خود برای بهبود دو حالت عکاسی هوشمند در دوربین است. این یعنی حالت های Night و Pro. ممکن است کنترل اول با الگوریتم های تصفیه شده شاهد بهبود باشد در حالی که گفته می شود که دومی دارای پیشرفت های قابل توجه با گنجاندن OIS به همراه اندازه پیکسل های بزرگ است.

نوکیا

نوکیا 9.3 pureview

گفته می شود که نوکیا 9.3 PureView از لنزهای Zeiss بهره می برد ، زیرا HMD دوباره با این برند همکاری می کند تا چند ویژگی منحصر به فرد و “منحصر به فرد” Zeiss را در پرچمداران حق بیمه آینده ارائه دهد. متأسفانه ، این فقط یک گزارش تأیید نشده در حال حاضر است و ما باید برای تأیید هر چیزی منتظر اعلامیه یا اعلامیه رسمی باشیم. بنابراین به زودی اطلاعات جدیدی از این گوشی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای خرید لوازم جانبی گوشی نوکیا به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *