اخبار, تلفن همراه

گوشی نوکیا 9.3 پیور ویو به زودی با پردازنده اسنپدراگون 865 رونمایی خواهد شد

نوکیا 9.3 پیور ویو

شرکت HMD Global به سختی گوشی های پرچمدار به بازار عرضه می کند. حالا مشخص شده گوشی نوکیا 9.3 پیور ویو به زودی با پردازنده اسنپدراگون 865 به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از مشکلاتی که در سر راه شرکت HMD Global قرار دارد، تاخیر در عرضه گوشی های بالارده است. البته شایعات در ابتدا به یک اعلامیه نوکیا 9.1 PureView در Q4 2019 اشاره داشتند که اثبات نشد که این گوشی با تاخیر اعلام شده و سپس به نفع یک مدل 9.2 بهبود یافته ، لغو شده است.

با توجه به تغییرات اخیر در کنوانسیون نامگذاری نوکیا ، که در اطلاعیه های 1.3 ، 2.3 ، 5.3 و 8.3 به وجود آمده است ، به نظر یک گوشی پرچمدار جدید عرضه خواهد شد. فرض کنید که ما به جای 9.2 ، نوکیا 9.3 دریافت می کنیم. متأسفانه ، بعید است که به زودی این اتفاق بیفتد ، حداقل مطابق با همه گیر شدن کرونا ویروس “تأثیر بزرگی” در برنامه انتشار HMD خواهد داشت.

نوکیا 9.3 پیور ویو

نوکیا 9.3 پیور ویو

با توجه به مسائل مربوط به زنجیره تأمین ، ممکن است لازم باشد تا اواسط یا حتی “اواخر نیمه دوم 2020” صبر کنیم تا شاهد یک نوکیا کاملاً مرموز و پر رمز و راز 9.3 PureView باشیم. این یک طیف گسترده ای است ، در واقع کل دوره زمانی از اواخر آگوست تا دسامبر را پوشش می دهد. همچنین این یک تاخیر بزرگ از یک بازه زمانی نیمه اول پیش بینی شده است ، اما بهتر است زود از این محدوده زمانی منتظر نباشیم.

این گفته در واقع کاملاً کاملاً مناسب برای نوکیا 9.3 اعمال می شود ، زیرا چند زمزمه اخیر نشان می دهد که تلفن رده بالا به طور نامحدود قفل شده است یا حتی در کل لغو شده است. از همه اینها ، نوکیا 8.3 با قابلیت 5G ممکن است بتواند به لطف یک پردازنده بیش از محترم Snapdragon 765G ، به عنوان یک جایگزین G9 ThinQ جایگزین G9 ThinQ شود.

نوکیا 9.3 پیور ویو

اما علی رغم عدم موفقیت نوکیا 9 PureView در سال 2019 ، طبق گزارش HMD هنوز حول پرچمدار عرضه نشده است ، بدون شک کار بر روی یک دستگاه فوق العاده رده بالا بدون شک توسط Snapdragon 865 SoC کار می کند. دشوار است بدانید که آیا سایر اطلاعات شایعه شده در گذشته در رابطه با نوکیا 9.1 یا 9.2 هنوز هم جریان دارد ، بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم که چه زمانی گوشی جدید نوکیا 9.3 پیور ویو عرضه خواهد شد.

برای خرید لوازم جانبی نوکیا روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *