اخبار, تلفن همراه

گوشی نوکیا 8.2 5G به زودی با مشخصات فنی قوی و قیمت عالی رونمایی می شود

نوکیا 8.2 5G

گوشی نوکیا 8.2 5G یکی از قدرتمندترین گوشی های میان رده نوکیا HMD GLOBAL است که هفته آخر سال 98 رونمایی خواهد شد. در ادامه مشخصات ، قیمت و سایر جزییات این محصول را بررسی خواهیم کرد.

در پشت تلفن های هوشمند نوکیا مدرن ، HMD Global ، به دلیل شیوع کروناویروس (COVID-19) مجبور شد از MWC 2020 در بارسلونا خارج شود. این شرکت قول داده است به زودی و امروز در مورد برنامه های جدید صحبت کند.

HMD Global یک کنفرانس مطبوعاتی را در روز پنجشنبه ، 19 مارس در لندن ترتیب داده است. این شرکت هیچ جزئیاتی را در مورد اینکه چه کالاهایی در روز بزرگ اعلام خواهد شد ، به اشتراک نگذاشته است ، اما مدیر ارشد محصولات Juho Sarvikas گفت که این “رویداد بسیار ویژه ای است. ”

نوکیا 8.2 5G

گوشی نوکیا 8.2 5G

شایعات بی شماری در مورد اولین نوکیا 8.2 5G وجود دارد که در عوض ممکن است نوکیا 8.3 به بازار عرضه شود. انتظار می رود علاوه بر تراشه قدرتمند اسنپدراگون 765 ، حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه و طراحی اندرویدی 10 به همراه صفحه نمایش فول اسکرین عرضه شود.

 


محصولات مرتبط:


از دیگر مشخصات می توان به دوربین سلفی 64 مگاپیکسلی ، اسکنر اثر انگشت پشت گوشی و جک هدفون اشاره کرد. درمورد قیمت گذاری ، گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی با قیمت نزدیک به 495 یورو یا 450 دلاری عرضه شود. قیمتی که برای یک گوشی میان رده با این مشخصات عالی است.

نوکیا 8.2 5G

به نظر می رسد همراهی این تلفن هوشمند گوشی 5.2 نوکیا (یا نوکیا 5.3) است که انتظار می رود 169 یورو قیمت داشته باشد. گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی به صفحه نمایش بزرگ همراه با چیپست مناسب Snapdragon 632 و 64 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم چشمگیر همراه خواهد بود.

تکمیل لیست دستگاه ها در 19 مارس باید با گوشی Nokia 1.3 انجام شود. این گوشی می تواند یک صفحه نمایش ال سی دی 6 اینچی با زوایای باریک و شکاف قطره ای جفت شود.

همچنین انتظار می رود که یک چیپست MediaTek و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی باشد. از طرف نرم افزار ، Android 10 (Go Edition) باید یک تجربه قابل قبول را تضمین کند. بنابراین باید منتظر یک گوشی فوق ارزان قیمت از سوی نوکیا نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *