اخبار, تلفن همراه

گوشی نوکیا 8.2 در سال 2020 با مشخصات فنی قدرتمند معرفی خواهد شد

نوکیا 8.2

گوشی نوکیا 8.2 یکی از قدرتمندترین گوشی های سال آینده میلادی اچ ام دی گلوبال است. این محصول به یک دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز می شود و همچنین سخت افزار بسیار قدرتمندی روی آن به کار گرفته خواهد شد. همچنین نکته قابل توجه روی گوشی ، پشتیبانی از اینترنت 5G در این گوشی است.

نوکیا 8.2 یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ آتی شرکت اچ ام دی گلوبال خواهد بود. انتظار داریم محصول نام برده تا انتهای سال جاری معرفی و عرضه شود. بر اساس اخبار جدید، این شرکت در تلاش است مدل متفاوتی از گوشی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل نیز عرضه کند. برخلاف مدل پایه، مدل 5G در سال آتی و نمایشگاه MWC 2020 رونمایی خواهد شد.

طبق گزارش وب سایت NokiaPowerUser، گوشی Nokia 8.2 5G دستگاهی اقتصادی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل به شمار می‌رود.

آن طور که قبلا در مورد این محصول جدید نوکیا شنیده بودیم، گوشی با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی می شد. همچنین دوربین اصلی آن ترکیب چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است و لنز های اولتراواید و تله فوتو به همراه لنز تشخیص عمق آن را همراهی خواهند کرد.

شکل ماژول دوربین گوشی دایره‌ای است. به لطف پشتیبانی از  فناوری ترکیب پیکسل‌ها، دوربین مدل 5 جی گوشی نوکیا 8.2 می‌تواند عکس‌های 16 مگاپیکسلی با جزئیات و نور بیشتر به ثبت برساند.

 


محصولات مرتبط:


همانطور که مشخص است اچ ام دی گلوبال همچنان لنز های موجود در دوربین گوشی را با همکاری شرکت Zeiss می سازد. همچنین از دیگر قابلیت های موجود در دوربین گوشی نوکیا 8.2 می توان به سیستم های فناوری صدا اوزو و عکاسی در شب حرفه ای اشاره کرد. از آن جایی که این گوشی یک محصول میان رده به شمار می رود و قیمت متوسطی نیز خواهد داشت بنابراین انتظار داریم که به پردازنده سری 7 اسنپدراگون مجهز شود که احتمال وجود 710 از سایر محصولات بیشتر خواهد بود.

به نظر می رسد که قیمت گوشی نوکیا 8.2 چیزی در حدود 300 تا 400 دلار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *