اخبار, تلفن همراه

گوشی میان رده وان پلاس Z اوایل تابستان رونمایی می شود

وان پلاس Z

قرار بود وان پلاس Z در اوایل ماه جاری در کنار پرچمداران سری وان پلاس 8 معرفی شود اما به گفته گزارش ، تأخیرهای مربوط به ویروس COVID-19 این کار را غیرممکن ساخته است. اکنون ، به نظر می رسد که شرکت چینی سرانجام در یک جدول زمانی جدید این گوشی میان رده را رونمایی خواهد کرد.

وان پلاس Z

گوشی وان پلاس 8 پرو

در توییت رمزنگاری شده که اوایل صبح امروز منتشر شد ،  Max J اعلامیه رسمی وان پلاس Z را که در ماه ژوئیه برگزار شد ، معرفی کرد. این رونمایی با جدول زمانی تابستان که اوایل این ماه ارائه شده بود همزمان است .

گوشی هوشمند میان رده اکنون کمتر از سه ماه دیگر رونمایی خواهد شد. این اعلامیه از طرف دیگر ، تنها دومین بار است که وان پلاس رونمایی از آن را در ماه ژوئیه برنامه ریزی کرده است – از زمان تأسیس این شرکت در سال 2013 ، تنها وان پلاس 2 از یک جدول زمانی مشابه پیروی کرده است.

طبق معمول ، عرضه باید حدود یک هفته بعد از رونمایی انجام شود و در این حالت انتظار می رود قیمت گذاری از 400 پوند در انگلیس شروع شود. هزینه وان پلاس Z در ایالات متحده در این مرحله تأیید نشده است ، اگرچه برچسب قیمت 450 دلار مطمئناً می تواند یکی از گزینه های اصلی باشد.

این امر باعث می شود تلفن هوشمند جدید به عنوان رقیبی برای آیفون SE 399 دلاری و گوگل پیکسل 4a در آینده قرار بگیرد که انتظار می رود قیمت آن نیز 399 دلار باشد. اگرچه بر خلاف این دستگاه ها ، وان پلاس Z انتظار می رود اتصال شبکه 5G را به صورت استاندارد ارائه دهد.

 

مشخصات فنی گوشی وان پلاس Z

قیمت وان پلاس 8

نمایشگراین گوشی امروز نیز در تصویری به نمایش درآمد. صفحه های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro از صفحه های خمیده استفاده می کنند اما وان پلاس Z با استفاده از یک صفحه تخت سنتی تر ، هزینه ها را تا حد ممکن پایین نگه می دارد.

همچنین این اسمارت فون قرار است از فناوری جدید نرخ 120 هرتزی استفاده شده در پرچمداران به نفع اجرای 90Hz مانند آنچه در سری وان پلاس 7T و وان پلاس 7 Pro سال گذشته استفاده شده است ، چشم پوشی کند.

اما برای حفظ ظاهر مدرن ، به نظر می رسد یک سوراخ پانچ محور برای دوربین سلفی و حاشیه های نسبتاً باریک استفاده می شود. این دو عنصر طراحی قبلاً در رندرهای مبتنی بر CAD از تلفن هوشمند نمایش داده شده بودند.

دوربین

همراه با همه اینها باید یک صفحه شیشه ای در قسمت پشتی باشد که با مارک طراحی مجدد وان پلاس و یک ماژول دوربین عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد، رندرهای قبلی حضور یک سیستم دوربین دوگانه را نشان می داد ، اما نشت جدیدتر نشان می دهد که وان پلاس اکنون برای یک سیستم دوربین سه گانه عرضه خواهد شد.

این دوربین شامل یک لنز اولیه 48 مگاپیکسلی همراه با سنسورهای نامشخص 16 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی است. یک فلاش LED و آنچه احتمالاً یک سیستم فوکوس خودکار لیزری است ، بسته را کامل می کند.

Ishan Agarwal هشدار داد كه ممكن است از زمان تاخیر برخی از مشخصات كلیدی تغییر كرده باشد ، اما در گزارش های قبلی از حضور MediaTek Dimensions 1000 نام برده شده است كه شامل چهار هسته CPU با كارایی بالا با زمان 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته CPU با كارآیی است كه در 2GHz كار می كنند.

این چیپست باید با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به صورت استاندارد همراه باشد ، اگرچه نسخه 256 گیگابایتی می تواند در راه باشد.

با تکمیل برگه مشخصات ، اندروید 10 و OxygenOS 10 مستقیماً از جعبه در کنار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی قرار خواهند گرفت که پشتیبانی از فناوری شارژ سریع وان پلاس ‘Warp Charge 30T 30W را ارائه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *