اخبار, تلفن همراه

گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A10 معرفی شد

گلکسی A10

گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی A10 ، توسط شرکت کره ای رونمایی شد. سامسونگ در کنار گوشی های پرچمدار خود ، یک گوشی میان رده با قیمت مناسب و تکنولوژی جدید رونمایی کرد.

گلکسی A10

سری های پرچمدار گوشی سری A ، دسته های آ50 و آ30 ، در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شدند. حال امروز، این شرکت از سری جدید میان رده گوشی های A به نام آ10 رونمایی کرد. این گوشی را می توان یکی از بهترین گوشی های سری میان رده و ارزان قیمت سامسونگ سامسونگ  نامید. این گوشی جدید از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۸۴ و یک دوربین تک بر روی پنل پشتی برخوردار است.

گوشی جدید سامسونگ، گلکسی آ10 سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی اینفیتی پلاس است که یک ناچ قطره‌ای کوچک در بالای آن دیده می‌شود. برخورداری از این نمایشگر در کنار چیپست اگزینوس ۷۸۸۴ ترکیب عجیبی است که پیش از این، آن را تنها بر روی مدل گلکسی جی ۳ وی (Galaxy J3 V.) دیده بودیم. این چیپست از دو هسته‌ی Cortex-A73 برای پردازش‌های نسبتا سنگین‌تر و ۶ هسته‌ی Cortex-A53 units برخوردار است که همگی بر روی فرکانس ۱.۳۵ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند تا مجموعا هشت هسته‌ی پردازشی در اختیار کاربر قرار گیرد.

از نظر مشخصات فنی، این گوشی در حد میان رده با قیمت پایین است. روی گوشی ، 2 گیگابایت رم 32 گیگابایت حافظه داخلی است و می توان روی آن یک حافظه 512 گیگابایت نیز قرار داد. دوربین اصلی گلکسی ای 10 سامسونگ از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 برخوردار است و دوربین سلفی آن نیز از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی درون ناچ نمایشگر تشکیل شده است. این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری وان یو آی به طور پیش‌فرض بر روی میان رده جدید سامسونگ نصب خواهد بود.

طراحی و ظاهر گوشی گلکسی A10

از نظر طراحی بدنه و ظاهر گوشی، می توان گلکسی A10 را یک گوشی میان رده با طراحی فوق العاده مدرن نامید. همانطور که گفتیم صفحه نمایش آن اینفیتی پلاس و با یک ناچ قطره ای استثنایی است. این گوشی در رنگ های مشکی، قرمز و آبی عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز برابر با رقم تقریبی 140 دلاری است. دو گوشی سری های آ30 و آ50 نیز هر کدام قیمت تقریبی240 الی 280 دلاری دارند. هر سه مدل در ابتدای ماه آینده از کشور هند عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *