تلفن همراه

گوشی میان رده اوپو ، اوپو رینو در TENAA دیده شد

اوپو رینو

گوشی میان رده اوپو یعنی اوپو رینو در TENAA دیده شد. این گوشی را می توان یکی از بهترین میان رده های چینی سال 2019 نامید که در ادامه مشخصات فنی و طراحی ظاهری آن را بررسی می کنیم.

اوپو رینو

اوپو رینو وشی است که در تاریخ 21 فروردین ماه رونمایی خواهدشد. این گوشی را می توان یکی از گوشی های میان رده ای نامید که روی آن سیستم خنک کننده مایع و همچنین یک دوربین پاپ آپ قرار گرفته است. سایر مشخصات گوشی نیز در وبسایت TENAA رونمایی شده است.

مشخصات اوپو رینو

اوپو رینو گوشی است که در دو نسخه با دو پردازنده متفاوت رونمایی خواهد شد. ابتدا می توان نسخه پردازنده اسنپدراگون 710 را برای آن متصور شد و سپس در نسخه دیگر اسنپدراگون 855. این گوشی را می توان یک میان رده پرچمدار نام گذاشت!

از نظر حافظه رم این گوشی در دو نسخه 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی عرضه می شود. از لحاظ میزان حافظه داخلی نیز این گوشی دارای حافظه 128 گیگابایتی در نسخه اول و 256 گیگابایتی در نسخه دوم خواهد بود.

صفحه نمایش گوشی اوپو رینو ، یک نمایشگر 6.4 اینچی امولد با کیفیت صفحه نمایش Full HD Plus است . می توان این صفحه نمایش را یکی از اصولی ترین و زیباترین صفحه نمایش های موجود بازار برای یک گوشی پرچمدار در نظر گرفت.

نسخه قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 710، به یک دوربین دوگانه دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور کمکی 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. رزولوشن دوربین سلفی، که به شکلی عجیب به صورت چرخشی از لبه بالایی گوشی بیرون می‌آید، 16 مگاپیکسل است. به عنوان دیگر قابلیت‌های گوشی اوپو رینو باید به استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، مجهز شدن به اندروید 9 پای به صورت پیش‌فرض و بهره بردن از یک باتری با ظرفیت 3680 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

نسخه دارای تراشه اسنپدراگون 855، همرده با دیگر پرچمداران بازار، به قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون دوربین سه گانه با توانایی زوم 10 برابری، سیستم خنک‌کنندگی نوین و سیستم شارژ سریع دارای توان خروجی 50 وات مجهز خواهد شد.

همچنین شرکت اوپو در نظر دارد که دو نسخه مجزا از نسخه فعلی اولیه گوشی راه اندازی کند. همچنین سومین نسخه از این گوشی به اینترنت نسل 5 نیز مجهز می شود . نسخه بعدی نیز  که به احتمال قوی لوکس ترین مدل عرضه شده اوپو رینو باشد، نسخه لامبورگینی است که به حافظه 512 گیگابایتی ، 12 گیگابایت رم و همچین باتری 5000 میلی آمپری مجهز خواهد شد. از طرفی نسخه لامبورگینی اوپو رینو قیمتی بیش از 2800 دلار خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *