تلفن همراه

گوشی میان رده ال جی Q9 در خلال نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد

ال جی Q9

گوشی میان رده ال جی Q9 به طور رسمی در طول مراسم CES 2019  در شهر لاس وگاس رونمایی شد. این گوشی میان رده دارای مشخصات سخت افزاری و ظاهری استثنایی است که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

ال جی Q9 ، که تنها نامش از G7 Fit متفاوت است و در اصل همان گوشی بوده، به عنوان یک میان رده استثنایی و مشخصا برای استفاده دانش آموزان معرفی شد. این گوشی تنها 445 دلار قیمت دارد که می توان آن را در بین گوشی های میان رده پر قدرت و با قیمت مناسب قرار داد.ال جی کیو 9 با هدف جذب دانش‌آموزان برای بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده است

به نظر می رسد که ال جی این بار گوشی مقاوم ، و البته با سیستم چند رسانه ای قوی ساخته است. البته باید این نکته را بگوییم که گوشی که مخصوص به دانش آموزان ساخته می شود باید حتما چنین ساختاری داشته باشد، داخل گوشی از چیپ “Quad DAC” برای پخش صدای باکیفیت سیمی و همچنین اسپیکر قدرتمند “Boombox” استفاده شده است تا بتوان در شرایط مختلف، از صدایی بلند و باکیفیت لذت برد. در این تلفن هوشمند می‌توان جک 3.5 میلی‌متری صدا و دریافت‌کننده FM را هم پیدا کرد. LG Q9 همچنین به واسطه داشتن گواهی IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G، در برابر آب، گرد و غبار و سقوط نیز مقاوم است.

طراحی ظاهری و جزییات فنی ال جی Q9

صفحه نمایش موبایل جدید ال جی را می‌توان از نقاط قوت آن در نظر گرفت. گوشی جدید ال جی کیو 9 به نمایشگر 6.1 اینچی IPS LCD با وضوح 1440×3120 و پشتیبانی از HDR10 مجهز شده و حداکثر روشنایی آن به هزار نیت می‌رسد.

اگر بخواهیم به دید فنی و جزییات سخت افزاری این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم، دستگاه از اسنپدراگون 821 قدرت می‌گیرد و به صورت پیش‌فرض اندروید 8.1 اوریو را اجرا می‌کند. همچنین باید اشاره کرد که کاربرانی ه به دنبال خرید این گوشی هستند می توانند آن را در نسخه های 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 خریداری کنند. برای ثبت تصاویر، دوربینی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در بخش پشتی و همچنین دوربینی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 در بخش جلویی در نظر گرفته شده است تا ثبت عکس‌هایی زیبا و خلاقانه امکان‌پذیر باشد.

از دیگر ویژگی‌های موبایل جدید ال جی می‌توان به کلید اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل، پشتیبانی از سیستم پرداخت ال جی پی، USB-C 3.1 و اسکنر اثر انگشت پشتی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *