اخبار, تلفن همراه

گوشی موتو G پرو فبلت میان رده موتورولا وارد بازار اروپا و خاورمیانه شد

گوشی موتو G پرو

موتورولا موتو G Stylus در ماه فوریه در ایالات متحده معرفی شد و اکنون نوبت اروپا و خاورمیانه است که آن را بدست آورد. با این حال این نسخه سفارشی است که با یک نام جدید موتو G پرو در بازار عرضه می شود.موتورولا موتو G پرو

مشخصات کلیدی بدون تغییر هستند – موتو G پرو از یک صفحه نمایش LCD IPS 6.4 اینچی با وضوح 1080 x 2300px با پشتیبانی از قلم یکپارچه بهره می برد. چیپست زیر هود اسنپدراگون 665 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است.

سیستم دوربین در قسمت پشتی شامل یک واحد اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.7 ، 16MP f / 2.2 فوق العاده پهن و 2MP لنز اختصاصی است. در سوراخ پانچ در جلو ، اسنپپر 16MP قرار دارد. همان باتری 4000 میلی آمپر ساعتی روشنایی می کند.

مشخصات فنی موتو G پرو موتورولا

گوشی موتو G پرو

نسخه های ارتقا یافته نسبت به مدل ایالات متحده شامل پشتیبانی از دو سیم کارت در مدل اروپایی ، شارژ سریع تر NFC و سریعتر 15W در مقایسه با 10W در موتو G Stylus است. و شاید تفاوت چندان اندک در واقعیت این نباشد که تغییرات اروپایی بخشی از برنامه Android One است.

این تلفن در حال حاضر با قیمت 329 یورو در آمازون آلمان با 329 یورو در دسترس است و تعداد بیشتری از کشورهای اروپایی قرار است آن را در روزهای بعدی دریافت کنند.

گوشی موتو G پرو

این گوشی همزمان از هفته های آتی وارد بازار ایران می شود. اگر چه گوشی های موتورولا از افزایش قیمت کمی در بازار ایران برخوردار هستند اما به نظر می رسد که این گوشی هوشمند با قیمت تقریبی 5.5 میلیون تومانی وارد بازار شده و یکی از پر فروش ترین گوشی های میان رده فبلت بازار نیز نام بگیرد.

نظر شما در مورد این گوشی جدید موتورولا که باتری بسیار عالی نیز دارد ، چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *