اخبار, تلفن همراه

گوشی منعطف هواوی چه شکلی خواهد بود

گوشی منعطف هواوی

گوشی منعطف هواوی به زودی رونمایی خواهد شد. رندرهای جدید از این گوشی به نمایش درامده که نشان دهنده صفحه نمایش بزرگ و قابل تا شدن آن است

گوشی منعطف هواوی.

در سال 2017 هواوی اولین نشانه های خود از ساخت و تولید گوشی منعطف خود را نمایان کرد. حال پس از گذشت 2 سال از این اتفاق به نظر می رسد که هواوی گوشی منعطف خود را در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد کرد. گوشی که از یک صفحه نمایش بسیار بزرگ تاشو ساخته شده است.

2 شرکت دیگر همزمان با هواوی ، در حال کار بر روی گوشی های منعطف خود هستند. یکی از بزرگترین رقبای هواوی در این زمینه سامسونگ است که به زودی می توان شاهد گوشی هوشمند منعطف این شرکت نیز باشیم.  به نظر می‌رسد 2019، سال خوبی برای گوشی‌های خمیده است و هواوی نیز یکی از کمپانی‌هاییست که می‌خواهد به زودی، یک مدل واقعی را به بازار ارائه کند.

خود ریچارد یو هفته‌ی گذشته و در خلال رونمایی از تراشه‌ی 5G این کمپانی به نام Balong 5000 5G رسما اعلام کرد که گوشی منعطف هواوی در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی از تراشه‌ی 5 جی جدید هواوی پشتیبانی کند که می‌تواند پاسخ مستقیمی به مودم 5G اسنپدراگون X50 کوالکام باشد.

به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی منعطف هواوی به دست آمده که به نظر طراحی کلی این گوشی با صففحه نمایش بزرگ را نشان می دهد. جدا از طراحی گرافیکی جذاب، هیچ اطلاعات خاصی از این گوشی را نمی‌توان ییافت. با نگاهی به رندرهای منتشر شده، ما نمی‌توانیم بگوییم که این گوشی به سمت بیرون یا داخل تا می‌شود. از آنجایی که آن به یک پنل OLED انعطاف پذیر مجهز خواهد شد، احتمال اینکه گوشی به هر دو سمت خم شود وجود دارد. زمانی که از آن به عنوان یک گوشی استفاده می‌کنید به سمت داخل خم شده و زمانی که می‌خواهید نمایشگر بزرگ‌تری در اختیارتان باشد، آن را به حالت اول بازگردانید.

البته به نظر می رسد که این گوشی با قلم ام-پن مخصوص به خود هواوی نیز عرضه شود. هر چند که در تصاویر رندر چیزی مشخص نیست. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر، باید تا زمان رونمایی از گوشی منعطف هواوی در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا منتظر بمانیم.

هواوی در سال 2019 قصد دارد تا بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان لقب بگیرد. این شرکت در حال حاضر پشت سر سامسونگ و با فاصله کمی از این شرکت کره ای قرار دارد. اما آن طور  که مشخص است ، هواوی با تولید گوشی های استثنایی در هر سطح، چه پرچمدار، چه میان رده و چه ارزان قیمت می خواهد سال 2019 را با رتبه اول فروش گوشی های هوشمند در بین تمامی شرکت های تولید گوشی ، به پایان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *