تلفن همراه

گوشی منعطف سامسونگ تا هفته دیگر رونمایی خواهد شد

گوشی منعطف سامسونگ

جدیدترین تیزر تبلیغاتی به نمایش درامده از سامسونگ نشان می دهد که گوشی منعطف سامسونگ تا هفته آینده در MWC 2019 رونمایی خواهد شد. با این حساب اولین گوشی منعطف هوشمند دنیا، سامسونگ گلکسی فولد خواهد بود.

گوشی منعطف سامسونگ

تا هفته آینده یعنی اوایل اسفند ماه 1397، بنابر توضیحاتی که در این تیزر تبلیغاتی جدید بیان شده، گوشی منعطف سامسونگ هفته آینده طی رویدادی در خلال نمایشگاه MWC 2019 رونمایی می شود.در این ویدیو به وضوح به در راه بودن یک گوشی منعطف اشاره می‌شود. به این ترتیب بعد از هشت سال انتظار، سرانجام اولین گوشی منعطف سامسونگ را خواهیم دید.

در یک ماه گذشته شایعات و تصاویر رندر زیادی از این گوشی به دست رسیده. حتی صحبت هایی پیرامون گوشی اینفینیتی فلکس، یا همان فلکس پای نیز بود، اما خب فلکس پای یک مدل اولیه برای همین گلکسی فولد به شمار می رفت و چیزی بیشتر از یک ایده یا نمونه اولیه نبود. شاید بتوان گفت که فلکس پای زمینه ساز تولید و رونمایی گلکسی فولد ، گوشی منعطف سامسونگ است که به زودی رونمایی می شود.به عبارتی سامسونگ در آن رویداد فقط یک نمونه اولیه مجهز به Infinity Flex را به منظور نمایش ویژگی‌های صفحه نمایش انعطاف پذیریش در معرض دید قرار داد.

از جمله شایعاتی که در مورد نام این گوشی پیرامون فضای مجازی است، گلکسی فولد، گلکسی ایکس و گلکسی اف است. شاید محتمل ترین این نام ها گلکسی فولد باشد که طی چند ماه گذشته ، بیشتر بر سر زبان ها بوده. بر اساس اعلانیه پیشین شرکت و هچنین در نظر گرفتن گوشه‌ای از تیزر ویدیویی جدید آن که عدد 10 را نشان می‌دهد، انتظار داریم سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای نیز در رویداد روز بیستم فوریه رونمایی شوند.

با این حساب سامسونگ در نمایشگاه MWC 2019 ، همچون زمانی که گلکسی S6 را معرفی کرد، غوغایی در بازار جهانی گوشی های هوشمند به پا خواهد کرد. این طور که به نظر می رسد سامسونگ می تواند 5 گوشی پرچمدار را در قالب یک رویداد به نمایش بگذارد. رکوردی که تا به اینجا تنها شرکت سامسونگ آن را در دست دارد.به احتمال زیاد بسیاری از گوشی‌سازان حاضر در کنگره جهانی موبایل 2019 به حاشیه رفته و رسانه‌های خبری برای پوشش اخبار مربوط به محصولات سامسونگ، روی آن‌ها تمرکز بیشتری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *