اخبار, تلفن همراه

گوشی مفهومی ویوو Apex 2020 با شارژر 60 وات بی سیم معرفی شد

گوشی ویوو apex 2020

گوشی ویوو Apex 2020 که یک مدل مفهومی از سری گوشی های جدید ویوو است با شارژر بی سیم 60 وات رونمایی شد. در ادامه سایر مشخصات فنی این محصول جدید ویوو را بررسی می کنیم.

ویوو Apex 2020

این پرچمدار مفهومی ابتدا قرار بود در نمایشگاه MWC 2020 در بارسلونا رونمایی شود. متأسفانه ، از زمان لغو این رویداد مهم ، بسیاری از OEM ها مانند ویوو یک مرحله را برای رونمایی های مختلف از دست دادند. با این حال ، این شرکت در یک رویداد ویژه اوایل امروز سرانجام Apex 2020 را معرفی کرد.

طراحی و مشخصات

یکی از ویژگی های برجسته ویوو Apex 2020 بدون شک نمایشگر آن است. این صفحه نمایش 6.45 اینچی با نمایشگر “FullView Edgeless” با لبه خمیده 120 درجه است. به عبارت دیگر ، منحنی بسیار فراتر از آنچه در سال گذشته پرچمداران ویوو Nex 3 به نمایش درآمده است و به طور مناسب به عنوان “نمایش آبشار” لقب گرفته است. مشابه با تکرارهای قبلی ، ویوو Apex 2020 هیچ درگاه ، باز یا درز ندارد. در عوض این تلفن هوشمند به دکمه های مجازی مجهز است.

گوشی ویوو apex 2020

علاوه بر این ، Apex 2020 تقریباً وجود ندارد ، و به طرز چشمگیری ، Apex 2020 موفق شده است یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را درست در زیر نمایشگر ادغام کند. ویوو اظهار داشت که این امر به لطف افزایش انتقال نور در بخشی از صفحه نمایش است که 6 برابر دوربین را در اختیار دارد. این شرکت حتی برای دستیابی به کیفیت تصویر بهتر به الگوریتم های نرم افزاری اعتماد کرده است.

زیر بدنه گوشی ، ویوو Apex 2020 از Snapdragon 865 SoC Qualcomm با مودم X55 5G بهره می برد. همچنین به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. وضوح نمایشگر 1080p و گوشی 169 گرم وزن دارد. دستگاه جدیدترین Android 10 را اجرا کرده و به دو رنگ سیاه و سفید نیز می رسد.

وقتی در مورد دوربین های هوشمند صحبت می کنیم ، ویوو تنها نامی نیست که به ذهن شما می رسد. با این حال ، به نظر می رسد که این شرکت با فن آوری های مختلف و اول از انواع خود پیشی گرفته است. ماژول دوربین عقب همان چیزی است که ویوو از لنزهای “بزرگنمایی نوری مداوم” می نامد. به عبارت ساده تر ، برخلاف بسیاری از پرچمداران تله فوتو / لنزهای پریسکوپی که دارای بزرگنمایی نوری و دیجیتال برای دستیابی به نتایج بزرگنمایی هستند. ویوو Apex 2020 لنز متحرک واقعی را ارائه می دهد و امکان بزرگنمایی از 5x تا 7.5x را فراهم می کند.

ویوو اظهار داشت که لنزهای 16 مگاپیکسلی به دلیل طراحی پریسکوپیک آن فقط 6.2 میلی متر ضخامت دارند و این امکان را برای قرارگیری در بدنه 8.8 میلی متری فراهم می کند. اما این نوآوری به همین جا ختم نمی شود ، این شرکت با دوربین تثبیت کننده مانند Gimbal ، برای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خود پیشرفت بزرگی در صنعت داشته است. ویوو ادعا می کند این افزایش ثبات بیش از 200 درصد در مقایسه با استانداردهای فعلی OIS (تثبیت کننده تصویر نوری) امروزی را فراهم می کند.

ویوو Apex 2020

گوشی ویوو apex 2020

ظاهرا ، طراحی های این شرکت برای ماژول دوربین جدید از ‘گل آفتابگردان الهام گرفته شده است و به ردیابی بهتر اشیاء کمک می کند. اگرچه ، در حال حاضر مشخص نیست که چه نقشی و کاربردهایی از این طرح در زندگی واقعی ارائه می دهد. صرفاً برای چشم انداز آن ، یک تثبیت کننده با بزرگنمایی نوری این کالیبر معمولاً در دوربین های دستی مناسب دیده می شود ، بنابراین چیزی غیر از یک شاهکار چشمگیر حاصل نشده است.


محصولات مرتبط:


ویوو Apex 2020 از شارژ سریع بی سیم 60W پشتیبانی می کند. از آنجا که اسمارت فون فاقد درگاه سیمی است ، شارژ بی سیم تنها راهی است که انجام می شود ، و این شرکت هر ترفندی زده تا کاربردی تر از هر چیز دیگر باشد. ویوو ادعا می کند که این فناوری می تواند تنها 20 دقیقه یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی را شارژ کند. بنابراین ، این فن آوری شارژ بی سیم قادر است حتی با بیشتر راه حل های شارژ سریع سیمی رقابت کند.

Apex 2020 اوج تلاش های بخش تحقیق و توسعه اختصاصی ویوو ، مهندسین ، طراحان و موارد دیگر است. اگرچه این دستگاه شاهد عرضه گسترده تجاری نخواهد بود ، اما همچنان نوآوری را نشان می دهد که صنعت تلفن های هوشمند باید ارائه دهد. هر تکرار در سری Apex چیزهای جدیدی را در جدول به ارمغان می آورد ، و نسخه 2020 به تازگی نوار را بالا برده است. ما ممکن است یک دستگاه جدید ویوو Nex را ببینیم که بسیاری از این ویژگی ها را در آینده نزدیک به یک وسیله تجاری منتقل می کند ، اما در حال حاضر این دستگاه همچنان یک گوشی هوشمند مفهومی است و برای خرید در دسترس نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *