اخبار, تلفن همراه

گوشی لنوو زد 6 با مشخصات فنی عالی به زودی رونمایی می شود

لنوو زد 6

لنوو زد 6 به زودی رونمایی می شود. امروز مشخصات سخت افزاری این محصول فاش شد که در ادامه قیمت، مشخصات و طراحی گوشی را بررسی خواهیم کرد.

لنوو زد 6

لنوو زد 6 محصول جدیدی از شرکت لنوو است که احتمالا فردا به صورت رسمی رونمایی شود. اما قبل از رونمایی مشخصات سخت افزاری کامل این گوشی منتشر شد که نشان می دهد این گوشی میان رده چه سخت افزار قدرتمند و آپشن های بی نظیری را در اختیار دارد.

از نظر طراحی می‌توان لنوو Z6 را نسخه‌ای مشابه لنوو Z6 Youth Edition دانست. در جلوی گوشی می‌توان بریدگی را مشاهده کرد که دوربین سلفی در آن قرار گرفته و در پنل پشتی نیز دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد. این دوربین از چینش عمودی برخوردار است و در بالا سمت چپ پنل قرار دارد.

تفاوت اصلی لنوو Z6 با Youth Edition در حسگر اسکنر اثرانگشت آن است. در گوشی لنوو زد 6 ، یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. بدنه لنوو Z6 از آلیاژ منیزیوم ساخته شده که نمونه‌ای از آن را در نوت بوک تینک‌پد لنوو دیده بودیم.

قیمت ، طراحی و مشخصات فنی لنوو زد 6

روی گوشی لوو زد 6 از تراشه میان رده نسل جدید اسنپرداگون 730 کوالکام استفاده شده، همچنین این گوشی دارای 8 گیگابایت رم است و به 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز شده است. رابط کاربری موجود روی گوشی نیز رابط کاربری ZUI 11 خواهد بود. همچنین لنوو روی این گوشی یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی هم قرار گرفته که ظرفیت ارتقا تا 512 گیگابایت را نیز دارد.

دوربین گوشی لنوو Z6 یک دوربین سه گانه است که از لنز ها 24 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی تله و 5 مگاپیکسلی واید انگل تشکیل شده، همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز ، یک سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

ضخامت لنوو Z6 به 7.97 میلی‌متر می‌رسد. این محصول تنها 159 گرم وزن دارد، اما توانسته باتری به ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت را در اختیار کاربران قرار دهد. برای شارژ این محصول، لنوو از تکنولوژی شارژ سریع 15 واتی استفاده کرده تا کاربر در زمان کوتاهی بتواند گوشی هوشمند خود را شارژ کند.

به نظر می رسد که لنوو زد 6 با تمام مشخصات گفته شده حدود 300 تا 350 دلار قیمت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *