تلفن همراه

گوشی شیائومی می CC9 با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی رونمایی شد

شیائومی می CC9

گوشی شیائومی می CC9 ، نسخه میان رده شیائومی امروز رونمایی شد. این گوشی در سه نسخه پایه، نسخه E و نسخه میتو معرفی شد. قیمت ، مشخصات فنی، دوربین و سایر جزییات گوشی جدید شیائومی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

شیائومی سر انجام پس از گمانه زنی های بسیار، امروز گوشی شیائومی می CC9 را معرفی کرد. این گوشی را می توان یکی از بهترین میان رده های معرفی شده توسط شیائومی نامید که با قیمت عالی و همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه می شود. از این گوشی سه نسخه مجزا معرفی شده که می توان به نسخه پایه، نسخه E و نسخه میتو اشاره کرد. در هر سه مدل از دوربین حرفه ای و مشخصات فنی عالی استفاده شده است.

با گوشی CC9 آغاز می‌کنیم٬ این گوشی به یک نمایشگر 6.39 اینچی سوپر آمولد٬ تراشه‌ی اسنپدراگون 710 و دوربین سه گانه مجهز است. شیائومی از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در قاب جلویی این گوشی استفاده کرده که در کلاس خود بهترین است.

این نمایشگر ارائه کننده‌ی وضوح 1080 در 2340 پیکسل٬ بریدگی به سبک قطره‌ی آب و اسکنر اثر انگشت در زیر خود است. از دیگر قابلیت‌های جذاب این گوشی می‌تواند به حالت پرتره مبتنی بر هوش مصنوعی برای عکاسی جذاب با دوربین سلفی در شرایط نوری ضعیف است.

از نظر طراحی بدنه ، شیائومی می CC9 از یک بدنه شیشه ای و قاب آلومینیمی ساخته شده است. همچنین بدنه این گوشی به شکل زیبا طراحی شده ، براق و بسیار جذاب خواهد بود. از نظر وزنی این گوشی 179 گرم وزن دارد. همچنین در مورد دوربین گوشی شیائومی می CC9 باید گفت که به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی سوپرواید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است.

شیائومی می CC9

تراشه‌ی داخلی این دستگاه اسنپدراگون 710 است که 6 یا 8 رم و حافظه‌ی داخلی 64/128 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی آن را همراهی می‌کنند.از سوی دیگر با اندروید 9 پای روی این گوشی ، رابط کاربری MIUI 10 همراه شده ، همچنین از نظر باتری این گوشی به باتری 4000 میلی آمپر ساعت و شارژر فست شارژ 18 واتی همراه شده است. از دیگر قابلیت‌های قابل ذکر آن می‌توان به یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری٬ NFC و درگاه مادون قرمز اشاره کرد.

قیمت شیائومی می CC9

نسخه اصلی شیائومی می CC9 دارای قیمتی معدل 260 دلار برای نسخه با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی است.

در نسخه دوم گوشی شیائومی می CC9 ، که سری E نام دارد، تفاوت زیادی با نسخه اصلی دیده نمی شود اما می توان گفت که صفحه نمایش آن کوچکتر شده و کیفیت آن نیز اچ دی است.

از جمله دیگر تفاوت ها می توان به پردازنده های متفاوت اشاره کرد، سری E دارای تراشه اسنپدراگون سری 6 یا 665 است. این گوشی در پیکربندی‌هایی با 4/64 گیگ و 6/128 گیگ با قیمت 189 و 232 دلار عرضه خواهد شد.

نسخه آخر ، یعنی شیائومی می CC9 میتو است، این نسخه نیز تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد اما از نظر دوربین پیشرفته تر است و از امکانات میتو بهره می برد.

این دوربین ارائه کننده‌ی حالت پرتره در نور کم بر پایه‌ی هوش مصنوعی٬ پرتره فیلمی و فیلترهای زیباسازی تمام بدن است.البته از نظر مشخصات فنی با نسخه پایه یکسان است اما از نظر میزان رم و حافظه داخلی بهتر است و با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی ، قیمت بیشتر و برابر با 380 دلار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *