اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی می 10 نسخه Youth به زودی با صفحه نمایش عالی رونمایی می شود

شیائومی می 10 youth

گوشی شیائومی می 10 Youth که نسخه جدیدی از گوشی پرچمدار شیائومی در قالب یک محصول میان رده است به زودی رونمایی می شود، این گوشی بسیار قدرتمند بوده و از صفحه نمایش با کانتراست بسیار بالا بهره می برد.

قرار است شیائومی می 10 Youth 5G طی چند روز آینده معرفی شود و ما قبلاً نیز شاهد لیست TENAA بودیم که بیشتر مشخصات آن و همچنین برخی از تیزرهای رسمی برجسته سیستم دوربین آن را نشان می داد. بازی رونمایی در Weibo ادامه دارد ، جایی که حالا شیائومی نمایشگر گوشی آینده را نشان داده است.

شیائومی می 10 youth

این گوشی با پنل Super AMOLED ساخته شده توسط سامسونگ مجهز است و شیائومی مایل است نظم پیکسل های بیشتری از خود را نشان دهد زیرا کیفیت الماس را به ارمغان می آورد. این آرایه subpixel است که اکثر نمایشگرهای OLED سامسونگ به هر حال از آن استفاده می کنند ، اما بخش بازاریابی برای کار با آن نیاز به کلمات دارد.

شیائومی می 10 Youth

شیائومی اظهار داشت که هر واحد برای دقت رنگ از نظر کارخانه تنظیم شده است و میانگین deltaE 1.1 را نقل می کند. کنتراست با میزان خیره کننده 4،300،000: 1 تنظیم شده و بهترین میزان کنتراست در بین تمامی صفحه نمایش های گوشی هوشمند بازار محسوب می شود.

پنل سامسونگ ، تلویزیون می می 10 با پشتیبانی HDR10 + همراه است – علاوه بر این ، استاندارد “پشتیبان” سامسونگ با متادیتا پویا را برای تخصیص دامنه پویا از HDR10 فقط با استداده های متادیتا جدا می کند.

شیائومی می 10 youth

این صفحه نمایش همچنین از کم نور DC برای مبارزه با سوسو زدن برخوردار است که ممکن است برخی از کاربران در نمایشگرهای OLED در سطح روشنایی پایین تر ، قابل توجه باشند. نمونه برداری از لمس 180 هرتزی (البته احتمالاً هنوز نرخ تجدید 60Hz) یک صفحه نمایش صفحه نمایش بسیار چشمگیر را گرد هم می آورد.

برای خرید لوازم جانبی شیائومی به این بخش مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *