اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی می 10 روز سوم اسفند ماه رونمایی خواهد شد

گوشی شیائومی می نوت 10

شیائومی در حال کار بر روی تلفن های هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود گوشی شیائومی می 10 و می 10 Pro بوده است و اکنون این شرکت تصمیم دارد تا آنها را معرفی کند. شیائومی اواخر همین ماه دعوت رسانه ها را برای یک رویداد رونمایی رسمی از گوشی شیائومی می 10 ارسال کرده است.

این شرکت در 23 فوریه، سوم اسفند ماه میزبان رویدادی در بارسلونا ، اسپانیا درست پیش از کنگره جهانی موبایل 2020 – بزرگترین رویداد جهان برای بخش ارتباطات است.

تاریخ راه اندازی شیائومی می 10

دعوت توسط این شرکت به وضوح عدد “10” را نشان می دهد که نشان می دهد این رویداد راه اندازی برای سری می 10 است. علاوه بر این ، همچنین گرافیک مربوط به لنز دوربین را نشان می دهد که به نظر می رسد مرجع قابلیت زوم اپتیکال باشد.

انتظار می رود هر دو گوشی از جدیدترین تراشه Qualcomm Snapdragon 865 بهره مند شوند. این شرکت پیش از این فاش کرده بود که این اولین تولید کننده خواهد بود که دستگاهی با SD865 SoC را راه اندازی می كند.

همچنین تأیید شده است که دستگاه های سری می 10 با حافظه رم LPDDR5 عرضه شده توسط میکرون عرضه می شوند که ادعا می شود 20 درصد از نظر انرژی کارآمد تر هستند و می توانند 50 درصد سرعت سریعتر داده را ارائه دهند.

گوشی شیائومی می نوت 10

طبق شایعات و نشت ، نوع Pro گوشی هوشمند پرچمدار می تواند تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. در مورد بخش دوربین ، انتظار می رود که این گوشی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright HMX سامسونگ به همراه یک لنز فوق العاده گسترده ، تلسکوپ و یک لنز مخصوص ماکرو باشد.


محصولات مرتبط:


در حالی که هنوز جزئیات مربوط به ظرفیت باتری مشخص نشده است ، اما گزارش شده است که مدل استاندارد با پشتیبانی شارژ سریع 48W در حالی که مدل Pro از شارژ سریع 66W برخوردار است. علاوه بر این ، هر دو نوع از گزارشات با پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم همراه هستند.

برای اطمینان بسته های سری می 10 آینده ، قیمت و قیمت خرید باید تا اوایل اسفندماه 98 منتظر بمانیم و ببینیم چه گوشی با چه مشخصاتی را شیائومی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *