اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی می 10 در تاریخ 11 فوریه 2020 رونمایی خواهد شد

گوشی شیائومی می 10

گوشی شیائومی می 10 که پرچمدار بعدی شرکت شیائومی است و یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های پرچمدار نیز به شمار می رود با اعلام رسمی شرکت شیائومی در تاریخ 11 فوریه ، 21 بهمن ماه 98 رونمایی و معرفی خواهد شد و یک ماه پس از آن به عرضه جهانی می رسد.

پرچمدار بعدی Mi Mi Xiaomi در هر چند ماه گذشته ، با تصاویر رندر جدید رخ نمایی می کرد ، اما اطلاعات واقعی در مورد آن تا کنون منتشر نشده بود. چند روز پیش ،ادعاهای جدید از گوشی شیائومی می 10 ، پرچمدار جدید شرکت چینی شیائومی ، مطابق با شایعات قبلی از راه اندازی دوربین چهارگانه خبر می دهد ، اما از سوی دیگر به نظر می رسد که صفحه نمایش این گوشی از هیچ گونه دوربین سلفی حفره ای استفاده نخواهد کرد.

خوشبختانه ، اکنون یک تیزر رسمی منتشر شده تا برای استناد به مشخصات و زمان عرضه گوشی جدید شیائومی به آن مراجعه کنیم. بلافاصله ، ما باید توجه داشته باشیم که طراحی گوشی شیائومی الهام گرفته از Mi Mix Alpha است. البته هیچ نمایشگر خاص و آراسته ای در آینده دیده نمی شود ، اما این نوار قطعاً یک گره در جهت عرضه فناوری اخیر Xiaomi است. بنابراین ، حتی اگر طراحی آن با آلفا مخلوط شود ممکن است خارج از برنامه بوده یا حداقل یک زبان طراحی جدید شیائومی از وجود مختصر آن استفاده کند.


محصولات مرتبط:


گوشی شیائومی می 10

نوع اشاره به این نکته واضح است ، اما با این وجود ، در تیزر نیز یک نشان Snapdragon 865 5G پیدا می کنیم. بسیار انتظار می رود که گوشی جدید شیائومی می 10 از اولین محصولاتی باشد که با پردازنده اسنپدراگون 865G و اینترنت 5G عرضه شود. خوب است که تأیید اتصال 5G را در این محصول می بینیم.

با این حال ، هنوز هم این محصول می تواند به نسخه Mi 10 Pro محدود شود ، که می دانیم رسماً در کنار نسخه استاندارد وجود خواهد داشت. آن قسمت از قضیه هنوز قابل مشاهده نیست و جزییاتی نیز در مورد آن بیان نشده. همچنین یک تاریخ 11 فوریه در بنر وجود دارد. این تیزر نشان دهنده یک توضیح کلی برای زمان عرضه و معرفی گوشی می 10 بوده و مشخصات فنی جزیی از آن را نیز نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *