اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی می میکس آلفا با پردازنده اسنپدراگون 865 رونمای می شود

شیائومی می میکس آلفا

در سال 2019 ، شیائومی به طور رسمی می میکس آلفا را رونمایی کرده بود. این گوشی هوشمند مفهومی بود ، با صفحه نمایشی که تقریباً به طور کامل به دور بدنه می پیچید. در حالی که این شرکت قیمت های خود را حدود 19999 یوان (تقریبا 2،800 دلار) اعلام کرد و تولید انبوه امکان پذیر بود ، دستگاه هرگز در واقع شاهد فروش رسمی نبود.

اکنون ، نسل جدیدی از این گوشی مفهومی با نام کد Draco شناخته شده و به زودی با مشخصات فنی بسیار قوی وارد بازار خواهد شد.

شیائومی می میکس آلفا

شیائومی می میکسل آلفا
نشت جدید همچنین نشان می دهد که نوع تجاری موجود Mi MIX Alpha Snapdragon 865 SoC را همراهی خواهد کرد. این توسط ایستگاه چت دیجیتال در Weibo به اشتراک گذاشته شد ، که یک وب سایت محبوب میکروبلاگینگ چینی است. با توجه به نشت ، ظاهرا شیائومی قصد دارد نسخه جدید Mi MiX Alpha را بفروشد که تراشه فعلی پرچمدار Qualcomm را از طریق پردازنده اصلی Snapdragon 855+ به نمایش بگذارد.


علاوه بر این ، روابط عمومی محصول شیائومی ، آگاتا تنگ ، همچنین ویدیویی را نشان داد که Mi MIX Alpha را در اوایل هفته در توییتر به نمایش گذاشت. ویدئوی توییت نمایشگر چشمگیر دستگاه را برجسته کرده است. به طور مشابه ، یک مقام دیگر همچنین توییت هایی در رابطه با Mi MIX Alpha به اشتراک گذاشته بود ، که می تواند از انواع تجاری که به زودی برای راه اندازی درنظر گرفته شده بود اشاره کند.

متأسفانه ، این در حال حاضر فقط حدس و گمان است و هنوز هیچ تأیید رسمی در دست نداریم. از این رو ، در ادامه خبرهای شیائومی می میکس آلفا را از وبسایت موب خرید دنبال کنید، احتمال دارد این محصول در اواسط تابستان رونمایی شده و با قیمت فوق نجومی نیز وارد بازار ایران شود. هر چند گوشی های دیگری شیائومی چنین قیمت نجومی ندارند، اما این محصول یک استثنا است.

برای خرید لوازم جانبی شیائومی به این بخش وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *