اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی ردمی Y3 با مشخصات فنی عالی رونمایی شد

شیائومی ردمی y3

یکی دیگر از گوشی های با کیفیت شیائومی یعنی شیائومی ردمی Y3 با مشخصات فنی عالی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و قیمت استثنایی امروز توسط این شرکت چینی رونمایی شد.

شیائومی ردمی y3

شیائومی نیز همچون هواوی به عرضه گوشی های متنوع میان رده و پرچمدار در سال 2019 به صورت پشت سر هم ادامه می دهد، این شرکت چینی پس از رونمایی مدل های مختلف گوشی همچون ردمی 7 حالا گوشی جدید دیگر خود یعنی ردمی y3  را در کشور هند رونمایی کرد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی Y3

گوشی جدید شیائومی ردمی y3 دارای یک نمایشگر با ابعاد 6.26 اینچی اچ دی پلاس است گه همراه یک محافظ گوریلا گلس 5 عرضه می شود. روی صفحه نمایش این گوشی، همچون گوشی های جدید سال 2019، یک ناچ قطره ای قرار داده شده و مثل تمامی نسخه های شیائومی، حاشیه صفحه در کمترین حد ممکن خواهد بود. همچنین گوشی تا مقادیر خاص در برابر آب مقاوم است.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می توان به وجود اسکنر اثر انگشت و دوربین دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی، که یکی لنز اصلی و دیگری لنز تشخیص عمق خواهد بود ، اشاره کرد. همچنین این گوشی به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قابلیت هوشمند عکاسی و تشخیص چهره مجهز شده است. این دوربین سلفی همچنین ارائه کننده‌ی HDR خودکار، تشخیص حرکت دست برای عکس، تثبیت کننده‌ی الکترونیکی و حالت پرتره نرم افزاری است. این درحالیست که مدل Y2 سال گذشته از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار بود.

سیستم سخت افزار داخلی گوشی نسبت به نسخه های قبلی بهبود پیدا کرده و پردازنده اصلی آن اسنپدراگون 635 است، رم 3 یا 4 گیگابایتی به همراه حافه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی نیز روی آن سوار شده. این حافظه نیز می تواند با اسلات اس دی کارد، قابل افزایش باشد. این دیوایس همچنین با یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی روشن می‌ماند، در حالی که رابط کاربری آن MIUI 10 بر پایه‌ی اندروید 9 پای است.

شیائومی ردمی y3 قرار است چند روز دیگر در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی در سایت شیائومی و آمازون هند به فروش برسد. قیمت نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی این گوشی 144 دلار و دیگر مدل 172 دلار خواهد بود.

شیائومی به عرضه گوشی های با کیفیت و با قیمت مناسب شهرت دارد. بنابراین این گوشی میان رده نیز در رده گوشی هایی با قیمت عالی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *