اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی ردمی K30 با پشتیبانی 5G

گوشی شیائومی ردمی K30 با پشتیبانی 5G

شیائومی Redmi K30 با پشتیبانی 5G همراه باچیپست MediaTek :

گوشی شیائومی ردمی k30 اسمارت فونی مقرون به صرفه بوده که تأیید شده است و قادر به پشتیبانی از 5G است و از چیپست MediaTek استفاده می کند. در ماه نوامبر ، شیائومی یک کنفرانس کوچک در چین برگزار کرد که در آن GM Lu Weibing تأیید کرد که این دستگاه 5G را فعال کرده است. او حتی یک تصویر تیزر از چهره به اشتراک گذاشت که حاشیه های بسیار باریکی و یک سوراخ پانچ با دو دوربین سلفی نشان می داد. با نزدیک شدن به تاریخ راه اندازی اوایل سال 2020 ، جزئیات بیشتر به نمایش درآمده است و به ما ایده بهتر می دهد که از Redmi K30 انتظار چه چیزی را داشته باشیم.

در پست جدید Weibo اعلام شده است که Redmi K30 5G از یک چیپست MediaTek و یک اسنپدراگون استفاده می شود . در اوایل سال جاری ، MediaTek تأیید نکرد که دارای چیپست 5G در توسعه است و باید در اوایل سال 2020 مطابق با قاب زمانی راه اندازی Redmi K30 در دسترس باشد. این کار روی یک فرایند تولید 7 نانومتری ساخته خواهد شد و بسیار ارزان تر از رقبا خواهد بود.
کشورهای اروپایی و همچنین چین در مرحله اول برای دریافت تراشه 5G MediaTek قرار خواهند گرفت. در مقابل ، هند بخشی از مرحله دوم خواهد بود و می تواند یک نوع غیر 5G از چیپست را اجرا کند.

شیائومی ردمی K30 اکنون سر تیتر خبرها

 پس از موفقیت سری Redmi K20 و سری Redmi K20 Pro ، اکنون شیائومی شروع به وارد کردن جانشین،  Redmi K30 کرده است. در جدیدترین تیزر ، این گوشی به دوربینهای جلوی اسپرت دوتایی مجهز است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش سوراخ پانچ با دو سوراخ در لبه بالای سمت راست است. تلفن Redmi K30 قبلاً هنگام راه‌اندازی 5G  از جزئیات بیشتری در مورد اتصال بهره می برد.

مدیر کل Redmi  دو پوستر تیزر را در Weibo منتشر کرده:

 در این پوسترها جزئیات کلیدی در مورد Redmi K30 را نشان می دهد. پوستر اول بخشی از تلفن را نشان می دهد که تأیید می کند دوربین های جلوی دوگانه را به روشی با نمایشگر سوراخ دار ساپورت می کند. دوربین جلو در لبه بالا سمت راست قرار خواهد گرفت. این اولین تلفن Redmi است که چنین نمایشگری را ساپورت می کند. علاوه بر این ، پوستر تبلیغاتی دوم تأیید می کند که این تلفن با پشتیبانی از 5G مستقل و غیر مستقل (SA / NSA) زیر 6 هرتز همراه خواهد بود.
مدیر عامل شرکت لی ژوئن با تکرار این اطلاعات ، مدعی شد که Redmi K30 از حالت دوگانه NSA + SA 5G پشتیبانی می کند. گزارش شده است که Qualcomm تراشه های 5G را به دستگاههای میان رده قیمت سال آینده وارد بازار می کند. چیپست های نسل پنجم از کوالکام در سال 2020 وارد سری 8 Snapdragon 8 Series، 7 Series و 6 Series می شوند. احتمالاً شیائومی یکی از این تراشه ها ، احتمالاً تراشه های سری Snapdragon 7 ، در Redmi K30 خواهد بود.
گوشی Redmi K30 احتمالاً در دو نوع عرضه خواهد شد ؛ با پشتیبانی  4G و دیگری با پشتیبانی 5G.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *