اخبار, تلفن همراه

گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2 احتمالا به صفحه نمایش 120 هرتز مجهز می شود

با توجه به نشت جدید ، گلکسی فولد 2 سامسونگ در مقایسه با نسخه قبلی خود ، دارای پیشرفت های زیبایی در صفحه نمایش های و طراحی بدنه خواهد بود. در ادامه سایر مشخصات فنی درز شده از این گوشی تاشو جدید سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

ظاهراً صفحه نمایش داخلی گلکسی فولد 2 ،  7.59 اینچ خواهد بود و رزولوشن 2213×1689 و سرعت تجدید آن 120Hz است. بنابراین تجربه کاربر نباید متفاوت باشد.

گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ
گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ

یک تأثیر مثبت بر انتهای سطح جانبی خواهد داشت که قرار است دوربین سلفی اولیه با دوربین حفره ای جایگزین شود (همانطور که ظاهراً فناوری زیر صفحه نمایش به موقع آماده نبوده است) و همچنین نرخ تازه سازی بیشتر است. علاوه بر این ، گفته می شود که Fold 2 از صفحه نمایش تاشو مانند Galaxy Z Flip ، Ultra Thin Glass (UTG) بهره می برد. UTG هنوز هم توسط یک لایه پلاستیکی پوشیده خواهد شد.

گلکسی فولد 2 دارای یک قلم  S-Pen نیز خواهد بود که هدف آن ارتقاء تجربه تبلت در کل است. صفحه نمایش بیرونی نیز در مقایسه با Fold’s اصلی مدرن خواهد شد. Fold 2 از یک پنل 6.23 “819×2267 60Hz با دوربین سوراخ پانچ بهره می برد. این یک واحد بسیار بزرگتر از صفحه نمایش 4.6” اصلی است ، بنابراین قطعاً باید با استفاده از Fold بعدی تجربه بهتری را به نمایش گذاشت.

گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ

این مشخصات از راس جوان ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مشاوران زنجیره تأمین نمایش داده می شود. در حالی که مطمئناً اتصالات خود را در زنجیره تامین برای Fold 2 برقرار کرده است ، او هیچ اطلاعاتی را در مورد این اطلاعات نقل نکرده است ، بنابراین شاید بهتر باشد که یک دوز معقول شکاکیت استفاده شود. دوباره ، برخی از این موارد قبلاً شایعه شده اند ، بنابراین اگر همه آنها بیرون بیایند ، امری طولانی نخواهد بود.

احتمالا گلکسی فولد 2 اواخر فصل بهار همراه با یک قیمت نجومی تقریبا 2500 دلاری وارد بازارشود. نظر شما در مورد گوشی جدید تاشو گلکسی فولد 2 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *