اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی X3 Superzoom با لنز پریسکوپی 5X رونمایی شد

ریلمی X3 Superzoom

ریلمی X3 SuperZoom اکنون به صورت رسمی معرفی شده است. بیشتر آنچه ما قبلاً از طریق تیزرها و نشتها می دانستیم نیز رسما تأیید شد.ریلمی X3 SuperZoom نام خود را از لنزهای زوم پریسکوپ 8MP 122mm 5x می گیرد که از طریق نرم افزار و با کمک سنسور اصلی 64MP می توانید عکس های بزرگنمایی ترکیبی تا 60 برابر را بگیرید.

بقیه دوربین های عقب یک لنز واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2MP هستند. دوربین اصلی Nightscape 4.0 را به صورت کامل با حالت Pro با تنظیمات قابل تنظیم دستی مانند ISO ، سرعت شاتر ، تعادل رنگ سفید و فوکوس خودکار و همچنین حالت AI ارائه می دهد که همه کارها را به تنهایی انجام می دهد. حالت سه پایه نیز وجود دارد.

ریلمی X3 SuperZoom

ریلمی X3 Superzoom

در جلو ، ریلمی X3 SuperZoom یک دوربین دوتایی را در یک سوراخ پانچ به شکل قرص در صفحه نمایش قرار می دهد. سنسور اصلی سلفی یک سونی 32 مگاپیکسلی سونی IMX616 است و در کنار آن یک لنز دوم از نوع 8MP ultraide با زاویه دید قرار دارد. سنسور اصلی عکس گرفتن از عکس Nightscape Selfie – حالت شب برای سلفی ها را ارائه می دهد.

این صفحه نمایش خود یک ال سی دی IPS LCD با ابعاد 6/57 اینچی 1080x2400px با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. اسکنر اثر انگشت یک سنسور جانبی است که ریلمی ادعا می کند برای باز کردن قفل های 0.3s مناسب است.

مشخصات فنی

ریلمی X3 Superzoom

X3 SuperZoom از یک چیپست Snapdragon 855+ با 12 گیگابایت رم ، خنک کننده محفظه بخار و ذخیره سازی UFS 3.0 با Turbo نوشتن استفاده می کند.

ریلمی X3 SuperZoom از پیش سفارش داده شده است و از امروز 2 ژوئن ساعت 10 صبح به فروش می رسد. این دستگاه در رنگ های سفید و یخی در یک پیکربندی 12 / 256GB و به قیمت 499 یورو عرضه می شود. این برنامه از طریق ریلمی.com ، آمازون و سایر شرکای خرده فروشی موجود است.

نظر شما در مورد این گوشی جدید ریلمی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *