اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی X3 سوپرزوم به لنز پریسکوپی با بزرگنمایی 60 برابر مجهز می شود

ریلمی X3 سوپرزوم

ریلمی در حال حاضر در حال کار بر روی دستگاههای جدید است ، اما شاید هیچ کدام جالب تر از ریلمی X3 سوپرزوم نباشند. این گوشی قبلاً چند گواهینامه تولید را دریافت کرده و به لطف یک معیار اجرا ، آن را به چیپست Snapdragon 855+ سال گذشته و همچنین 12 گیگابایت رم مجهز کرده است.

ریلمی X3 سوپرزوم

امروز یک شایعه جدید از انتخاب نام گوشی ریلمی x3 سوپرزوم منتشر شده. یک نماینده در توییتر ادعا می کند SuperZoom به بزرگنمایی 60 برابر خواهد رسید ، که کاملاً آشکارا دیجیتالی است ، اما مسئله اینجاست – این بدان معنی است که این تلفن دارای یک دوربین زوم پریسکوپ است. این موارد تا همین اواخر محدود به پرچمداران پریمیوم بوده است ، اما اکنون شروع به وارد شدن به گوشی های میان رده می کنند – فقط به Xiaomi Mi 10 Youth 5G نگاهی بیندازید.

در اینجا چند تصویر منحصر به فرد برای شما آورده ام:

realme X3 SuperZoom از بزرگنمایی تا 60 برابر پشتیبانی خواهد کرد و با ویژگی “حالت ستاره شناسی” ارائه می شود که به شما کمک می کند تا عکس های راه شیری را بگیرید (بله ، شما درست خوانده اید ، کهکشان راه شیری!)

من قبلاً از این دستگاه هیجان زده شده ام. شما چطور؟

Sudhanshu (@Sudhanshu1414) May 7, 2020

ریلمی همیشه گوشی هایی با قیمت مقرون به صرفه وارد بازار شده است ، بنابراین انتظار نداشته باشید X3 SuperZoom با قیمت بالا عرضه شود. اما می تواند قابلیت زوم پریسکوپ را در اختیار افراد بیشتری قرار دهد. و در این یادداشت ، ظاهراً این گوشی دارای Starry Mode خواهد بود ، ویژگی ای که باید به شما در گرفتن عکس از راه شیری کمک کند. بیایید صبر کنیم و ببینیم که چقدر خوب کار می کند.

ریلمی X3 سوپرزوم

همچنین شایعه شده که Realme X3 SuperZoom دارای باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30W است. در صورت تعجب ، نسخه پاره X3 و X3 Pro باید در کنار SuperZoom راه اندازی شوند. احتمالا هر سه گوشی قیمت تقریبی 490 دلاری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *