اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی narzo 10 با باتری 5000 میلی آمپر ساعت معرفی می شود

ریلمی Narzo 10

گوشی ریلمی Narzo 10 و 10A دو سری جدید از شرکت ریلمی هستند که به زودی با مشخصات فنی عالی ، قیمت خوب و باتری قوی رونمایی می شوند.

دیروز ریلمی تأیید کرد که Narzo نام سری جدید گوشی های هوشمند خود است. به زودی پس از اعلام آن ، شایعاتی مبنی بر اولین گوشی های Narzo به زودی منتشر می شود. امروز ، تولید کننده چینی تایید رسمی را مبنی بر رسمی شدن تلفن های Narzo 10 و Narzo 10A در تاریخ 26 مارس منتشر کرده است.

میکروسایت برای ترکیب بعدی Narzo نشان می دهد که این سری مخصوص به جوانان و نوجوانان طراحی شده است. همچنین ، اظهار می کند که تلفن های Narzo برای Generation Z سفارشی شده اند. صفحه فرود Narzo 10 و 10A برخی از ویژگی های اصلی آنها را نشان داده است.

مشخصات فنی ریلمی Narzo 10

ریلمی Narzo 10

تلفن هوشمندی که دارای پشتی با رنگ سبز و نوارهای عمودی است می تواند تلفن های Narzo 10 باشد زیرا از دوربین های چهارگانه برخوردار است. مدل رنگ آبی با یک برند بزرگ ریلمی که در پشت آن قرار دارد می تواند تلفن Narzo 10A باشد. این گوشی دارای سه دوربین عقب با دیافراگم f / 1.8 برای لنزهای اصلی است. عدم وجود اسکنر اثر انگشت مجهز به عقب در این دستگاه ها نشان می دهد که می توان آنها را به اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز کرد.

Narzo 10 و Narzo 10A می توانند هر دو دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با ناچ قطره ای باشند. پیش بینی می شود هر دو گوشی فضای صفحه نمایش 89.8 درصد را ارائه دهند. دوگانه Narzo 10 اولین دستگاه هایی خواهد بود که از یک پردازنده جدید بازی محور استفاده می کند.

ریلمی Narzo 10

گوشی های ریلمی Narzo 10 و Narzo 10A مجهز به باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی هستند که 39 ساعت زمان آماده به کار دارند. تلفن های آینده Narzo با فناوری شارژ سریع وارد بازار می شوند. تصویری از لبه زیرین Narzo 10 در صفحه فرود رسمی نشان می دهد که دارای جک هدفون 3.5 میلی متری ، دو میکروفون ، درگاه USB و یک مشبک بلندگو است.

در قیمت گذاری گوشی های Narzo 10 و Narzo 10A هیچ کلمه ای وجود ندارد. گمانه زنی شده است که گوشی های جدید Narzo وارد بازار خواهند شد تا بازار جهانی برای گوشی های ارزان قیمت گیمینگ را در دست بگیرند.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *