اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی C3 با قیمت مناسب و دوربین دوگانه به زودی عرضه می شود

ریلمی C3

سری ریلمی C3 طی چند روز آینده مدل جدیدی را دریافت می کند. ما در حال حاضر می دانیم که به لطف پوستر رسمی منتشر شده این محصول چه شکلی به نظر می رسد. اکنون ریلمی پوستری دیگر منتشر کرده است که تأیید می کند دستگاه میان رده با UI جدید ریلمی ارسال خواهد شد.

ریلمی C3 با رابط کاربری Realme UI

ریلمی C3

در حال حاضر چند تلفن ریلمی در حال به روزرسانی جدید هستند که جایگزین Color OS با ریلمی UI می شود. با این حال ، ریلمی C3 نسخه دوم (اولین محصولی نیست که پوستر می گوید) تلفن ریلمی برای ارسال با رابط کاربری جدید سفارشی خارج از جعبه خواهد بود.

ریلمی UI رابط کاربری جدید و تعدادی از ویژگی های جدید مانند حالت فوکوس ، حرکات هوشمند و محافظت از اطلاعات شخصی را به ارمغان می آورد.

پردازنده ریلمی C3 جدید، Helio G70 خواهد بود. این چیپست چند هفته پیش توسط مدیاتک معرفی شد و برای بازی طراحی شده است. پردازنده 12 نانومتری Helio G70 دارای چهار هسته Cortex-A75 است که با سرعت 2.0GHz و چهار هسته Cortex-A55 با سرعت 1.7GHz تنظیم شده اند. همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی Mali-G52 با سرعت 800 مگاهرتز است.


محصولات مرتبط:


پیش از اعلام آن ، یک نشت نشان داد که این چیپست Redmi 9 را که هنوز اعلام نشده است ، قدرت خواهد داد. اما هنوز هیچ خبر رسمی از Redmi 9 نیست.
حساب رسمی توییتر ریلمی همچنین تأیید کرده است که ریلمی C3 دارای یک دوربین اصلی پشتی 12 مگاپیکسلی است که با یک لنز پرتره 2MP جفت شده است.

ریلمی C3

ما تولید کننده دوربین اصلی را نمی دانیم اما می دانیم اندازه دیافراگم آن F1.8 است در حالی که دوربین دوم آن F2.4 است. ریلمی C2 با دوربین دوتایی 13MP F2.2 + 2MP F2.4 راه اندازی شد. ریلمی C3 از آنجا که اندازه دیافراگم بزرگتر است باید بتواند عکس های روشن تری بگیرد.

از دیگر ویژگی های تأیید شده ریلمی C3 می توان به یک صفحه نمایش تمام صفحه قطره 6.5 اینچی مجهز به باتری و ظرفیت باتری 5000mAh اشاره کرد.

قیمت

گوشی ریلمی C3 از سری محصولات ارزان قیمت بازار به شمار می رود، احتمالا این محصول با قیمت 200 دلاری عرضه شده و در ایران نیز حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *