اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی C3 با صفحه نمایش 6.5 اینچ و قیمت عالی معرفی شد

گوشی ریلمی C3

گوشی ارزان قیمت ریلمی C3 در هند رسماً معرفی شد. این اولین گوشی هوشمند است که از چیپست جدید Helio G70 پشتیبانی می کند که برای ایجاد قابلیت های بازی در تلفن های سطح ورودی طراحی شده است. همچنین ، این گوشی با RealI UI از قبل بارگیری شده است. در مقایسه با تلفن قبلی ریلمی C2 ، ریلمی C3 از نمایشگر بزرگتر و باتری بزرگتری برخوردار است. این گوشی با عنوان “Entertainment Ka Superstar” که به ستاره فوق العاده سرگرمی ترجمه می شود ، معرفی شده است.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C3

صفحه نمایش ریلمی C3 نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD را با یک شکاف کوچک قطره رونمایی می کند. رزولوشن HD + با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 20: 9 را ارائه می دهد. تلفن هوشمند نسبت صفحه نمایش به بدنه 89.8 درصد را دارد. پوسته پشتی این گوشی از طراحی جدید و جذاب Sunrise استفاده می کند. سیستم عامل آندروید 10 همراه با جدیدترین رابط کاربری واقعی ریلمی که چیزی جز نسخه سفارشی شده ColorOS 7 در گوشی لود شده است. این ویژگی های جدید مانند انیمیشن های جالب سیستم ، حالت فوکوس ، حرکات هوشمند ، تصویر سه انگشتی ، اشتراک گذاری موسیقی دو حالت و محافظت از اطلاعات شخصی را به همراه دارد.
گوشی ریلمی C3

چیپست 2.0GHz Helio G70 همراه با گرافیک ARM G52 روی ریلمی C3 است. 12Cm SoC با بهینه سازی تأخیر شبکه ارائه می شود. SoC با حداکثر 4 گیگابایت رم LDDR4x همراه است. کاربران تلفن با حداکثر حافظه داخلی 64 گیگابایت. یک حافظه کارت microSD در دستگاه برای ذخیره سازی اضافی وجود دارد.

قسمت عقب ریلمی C3 دارای دوربین عکاسی دوتایی عمودی است. این دوربین دارای لنز اولیه دیافراگم 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دیافراگم f / 2.4 است. این دوربین مجهز به دوربین 5 سلفی AI Beauty A5 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.12 میکرون است. ریلمی C3 از ویژگی های عکاسی مانند فلاش LED ، فوکوس سریع PDAF ، Chroma Boost ، Panorama Selfie ، حالت HDR ، عکسبرداری با کیفیت فیلمبرداری با سرعت 1202 و ضبط ویدیوی 1080p برای دوربین های عقب برخوردار است. دوربین جلو مجهز به ویژگی هایی مانند AI پرتره ، حالت HDR و Panoselfie مجهز است.


محصولات مرتبط:


ریلمی C3 قدرت را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی جذب می کند. برای شارژ سریع در دستگاه هیچ گونه حمایتی وجود ندارد. این شارژ پشتیبانی از شارژ معکوس را دارد که می توان از آن برای شارژ دستگاه های دیگر استفاده کرد. همچنین دستگاه فاقد اسکنر اثر انگشت است. از این رو ، کاربران فقط با قابلیت تشخیص بیومتریک باز کردن چهره در ریلمی C3 بهره مند می شوند. این گوشی مجهز به سایر ویژگی ها مانند جک صوتی دوگانه 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 ، GPS ، microUSB 2.0 و جک صوتی 3.5 میلیمتری است.

گوشی ریلمی C3
قیمت گذاری

ریلمی C3 از دو نوع مانند GB RAM + 32 GB و 4 GB RAM + 64 GB ذخیره سازی به هند رسیده است. این مدل ها به 98 دلار و 112 دلار قیمت دارند. این تلفن در نسخه های رنگی Blazing Red و Frozen Blue عرضه شده است. مشتریانی که علاقه مند به خرید ریلمی C3 هستند می توانند آن را ابتدا در 14 فوریه ساعت 12 عصر از طریق وب سایت Flipkart و ریلمی هند خریداری کنند. پیشنهادات راه اندازی شامل مزایای نقدی به ارزش روپیه است. 7،550 دلار از پیشنهادات فروش و خرید روز اول در Flipkart که به Rs منتهی می شود. 1000 در بورس. همچنین در آینده نزدیک در فروشگاه های خرده فروشی نیز عرضه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *