اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی 6i در 27 اسفند 98 رونمایی خواهد شد

گوشی ریلمی 6i

به تازگی ، گوشی هوشمند ریلمی 6i که دارای مدل RMX2040 است در Geekbench مشاهده شد. در این لیست آمده است که این ‘,ad توسط چیپست Helio G70 قدرت خواهد گرفت. با این حال ، اکنون مشخص شده است که ریلمی 6i به عنوان اولین گوشی با چیپست مجهز به Helio G80 به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این شرکت چینی اکنون از طریق صفحه فیس بوک خود رسما تأیید کرده است که ریلمی 6i در تاریخ 17 مارس ساعت 3:20 دقیقه (به وقت محلی) رونمایی می شود.

ماه گذشته چیپست جدید Helio G80 که به ریلمی 6i قدرت می دهد ، معرفی شد. پوستر دیگری که توسط این شرکت منتشر شده است نشان می دهد که ریلمی 6i به یک شارژر سریع 18W مجهز خواهد شد. پوستر فاش می کند که لبه زیرین دستگاه از جک صوتی 3.5 میلی متری ، درگاه USB-C و بلندگوی خارجی برخوردار است. این شرکت همچنین فاش کرده است که دارای یک دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی است.

میانمار تنها کشوری نخواهد بود که گوشی هوشمند ریلمی 6i را دریافت می کند. گزارش های اخیر نشان می دهد که ریلمی 6i توسط بسیاری از آژانس های صدور گواهینامه مانند FCC (U.S) ، EEC (روسیه) ، BIS (هند) ، NBTC (تایلند) ، IMDA (سنگاپور) و SIRIM (مالزی) تأیید شده است. در میان دستگاههای نظارتی فوق الذکر ، فقط ظاهر FCC این گوشی موفق به کشف برخی از جزئیات مهم آن شده است.

گوشی ریلمی 6i

گوشی ریلمی 6i

لیست FCC ریلمی 6i برخی از عکسهای زنده خود را به همراه داشت. این تصاویر نشان داد که تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش شکاف قطره ای، یک دوربین چهارگانه و یک اسکنر اثر انگشت در پشت است. این دستگاه با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. این گوشی دارای ابعاد 164.5 75 75.5 x 9 میلی متر است و وزن آن 195 گرم است.

گوشی ریلمی 6i

چیپست Helio G80 یک SoC پایین تر از Helio G90T است که ریلمی 6 را قدرت می دهد. از این رو ، به نظر می رسد که ریلمی 6i پایین تر از ریلمی 6i قرار خواهد گرفت که با قیمت اولیه Rs در هند رسمی شد. 12،999 (175 دلار پوند). احتمالاً این گوشی با قیمت اولیه 135 پاوند می تواند وارد هند شود و در اواسط فروردین ماه فروش جهانی آن آغاز خواهد شد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *