اخبار, تلفن همراه

گوشی ریلمی 6 پرو با پردازنده اسنپدراگون 720 معرفی می شود

گوشی ریلمی 6 پرو

امروز بعد از ظهر ، مدیرعامل ریلمی تأیید کرد که این شرکت از 5 مارس ساعت 12:30 بعد از ظهر اقدام به راه اندازی تلفن های هوشمند ریلمی 6 و ریلمی 6 پرو خواهد کرد.

در هند. صفحه اعلام سری ریلمی 6 از طراحی های جلو و عقب تلفن های هوشمند ریلمی 6 و 6 پرو به همراه برخی از ویژگی های اصلی آن پرده برداشته است. با استناد به اطلاعات دریافت شده از منابع صنعت ، 91mobiles فاش کرده است که ریلمی 6 پرو توسط پردازنده موبایل Snapdragon 720G تغذیه خواهد شد.

کوالکام در ماه ژانویه تراشه اسنپدراگون 720G را در کنار اسنپدراگون 662 و 460 معرفی کرده بود. SD720G دارای ویژگی های بازی Elite به همراه پشتیبانی HDR مانند سری قدرتمندتر Snapdragon 765G است که تلفن هوشمند ریلمی X50 را که فقط در کشور چین موجود است قدرت می دهد. SoC جدید دارای پردازنده 8 هسته 2.3 گیگاهرتزی ، گرافیک Adreno 618 و مودم Snapdragon X15 LTE است. از دیگر ویژگی های آن می توان به دوگانه VoLTE ، Wi-Fi 6 ، Bluetooth 5.1 و Quick Charge 4.0 اشاره کرد. بعد از رونمایی از چیپست ، ریلمی ادعا کرده بود که این اولین شرکتی خواهد بود که اسمارت فون Snapdragon 720G را به بازار عرضه می کند. به غیر از ریلمی 6 پرو ، انتظار می رود که گوشی آینده شیائومی نیز به همان چیپست عرضه شود.


محصولات مرتبط:


تایید شده است که ریلمی 6 پرو با نمایشگر پشتیبانی از نرخ تازه سازی 90 هرتز وارد می شود. با درج اسنپدراگون 720G ، انتظار می رود این تلفن هوشمند تجربه بازی های ستاره ای را ارائه دهد. حدس زده می شود که این گوشی از صفحه OLED برخوردار نیست. این ممکن است با یک پانل LCD باشد که دارای قطع بیضوی برای دوربین های سلفی دوگانه در گوشه بالا سمت چپ است.

گوشی ریلمی 6 پرو

تاریخ عرضه ریلمی 6 پرو

تلفن ریلمی 6 پرو مجهز به سنسور اثر انگشت جانبی است. در قسمت عقب آن یک دوربین چهارگانه تنظیم شده است که شامل لنزهای اصلی 64 مگاپیکسلی ، لنز فوق العاده گسترده ، یک لنز فوق العاده ماکرو و یک لنز تله فوتو با بزرگنمایی ترکیبی 20 برابر است.

در مورد تلفن ریلمی 6 ، گواهینامه Wi-Fi آن از ماه گذشته فاش کرده است که از چیپست MediaTek Helio P90 بهره می برد. در این لیست همچنین مشخص شده است که این تلفن از باند دوگانه Wi-Fi پشتیبانی می کند و از سیستم عامل آندروید 10 بارگیری شده است. انتظار می رود که هر دو تلفن از UI ریلمی استفاده کنند.

گوشی ریلمی 6 پرو

همچنین انتظار می رود دوتایی ریلمی 6 با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30W وارد بازار شود. تلفن ریلمی 6 همچنین دارای یک دوربین چهارگانه و یک صفحه نمایش پانچ سوراخ است. مشخصات دیگر این تلفن ها در حال حاضر تحت بسته بندی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *