اخبار, تلفن همراه

گوشی ردمی K30 پرو به سخت افزار Stack Motherboard مجهز خواهد شد

گوشی ردمی K30 پرو

ردمی ، شرکت زیر مجموعه قدیمی شیائومی قرار است گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود ردمی K30 پرو را در تاریخ 24 مارس در چین معرفی کند. از زمان رونمایی از نام تجاری از زمان عرضه ، اکنون چند روزی است که مشخصات این گوشی به وفور منتشر می شود. با ادامه روند ، مدیرکل برند لو لو وایبینگ امروز پرده برداشت که ردمی K30 پرو آینده دارای مادربرد با تکنولوژی 61 جزء در هر سانتیمتر مربع است.

ردمی K30 پرو مجهز به Stack Motherbooard

گوشی ردمی K30 پرو

چند روز پیش، آقای لو مشکلات موجود در اجرای طراحی دوربین پاپ آپ را در تلفن های هوشمند 5G توضیح داد. وی گفت که اجزای 5G به فضای بیشتری احتیاج دارند و بنابراین سازندگان اخیراً در دستگاه های 5G از دوربین های پاپ آپ اجتناب کرده اند که ردمی K30 پرو یک استثناست. وی همچنین افزود که تلفن های 5G به باتری بزرگتر و عملکرد حرارتی بهتری نیاز دارند که متاسفانه با تقسیم مادربرد به دو قسمت نمی توان یک طراحی معمول در تلفن های دارای دوربین های پاپ آپ به دست آورد .

بنابراین ، ردمی K30 پرو رویکرد متفاوتی را انتخاب کرد که این برند را وادار کرد تا طراحی مادربرد رایج (پشته) مادربردهای موجود در تلفن های پرچمدار مانند Mi 10 پرو شرکت مادر را اتخاذ کند. طبق گفته آقای لو ، دستگاه با جمع کردن یک مادربرد بر روی دیگری ، تا 61 جزء در هر سانتی متر مربع می چرخد. وی همچنین گفت که این تلفن شامل 3885 مؤلفه خواهد بود که 268٪ بیشتر از مدل ردمی K20 پرو سال گذشته است.

دوربین پاپ آپ ردمی K30 پرو

گوشی ردمی K30 پرو

وی همچنین تأیید کرد که به لطف موتور استپر جدید با سرعتی برابر با 14.2 میلی متر در ثانیه ، دوربین پاپ آپ در عرض 0.58 ثانیه ظاهر می شود و از 11.5 میلی متر در ثانیه از سلف خود بالاتر می رود. این بدان معنی است که 27 درصد سریعتر از نسل گذشته خواهد بود و بنابراین سریعتر از گذشته در هنگام سقوط تصادفی جمع می شوند.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *